يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲۰
۵

فیلم/ مادر شهید بروجردی: محمد اگر زنده بود...

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 340411
خدیجه محمدی٬ مادر بزرگوار این شهید در عمر ۸۳ ساله‌ خود، فرزندانی غیور تربیت کرد که یکی از آنها سردار شهید محمد بروجردی معروف به «مسیح کردستان» بود. سفیرفیلم به مناسبت درگذشت مادر بزرگوار شهید بروجردی در ۱۷ آذرماه٬ مستند کوتاه «مادر» را منتشر کرد.
فیلم/ مادر شهید بروجردی: محمد اگر زنده بود...
مادر شهید بروجردی در جوار مزار فرزندش در بهشت زهرا در بخشی از سخنانش می گوید:
 
گفت: «پسرم رو خواب دیدم گریه می‌کرد». گفتم: «چرا؟» گفت: «ما شهید شدیم٬ ولی اینها که ماندن به جای ما کاری نکردن برا مملکت».
 
شهدا آگاهند. روز قیامت جلوتون رو می‌گیرن، حالا بهت می گم… آمریکا اومده دمِ در خانه سراغتون. حواستون جمع باشه! محمد اگه زنده بود می دونست باید چی کار کنه…

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسان
شهدا شرمنده ایم...
متاسفم خیلی متاسفم خداماروببخشه
مهدی
شادی روح شهید عزیز و مادر بزرگوارشون صلوات
مسعود
Iran, Islamic Republic of
شهدا ماملت شرمنده ايم اما نه از جانب مسئولان بلكه از طرف خودمان اظهار شرمندگي و طلب بخشش داريم چون ماملت هم آلوده نام ونان شده و به همين هوا مسئولاني را درطول اين بيست وچند ساله پس از جنگ در رأس امور اجرايي و مقننه گمارده ايم كه همه هم و غمشان كسب قدرت و جمع ثروت وحفظ موقعيت و منافع خودشان و حزب و باندشان بوده و هست وهرچه مولا و مقتدايمان سيد علي از روي بزرگواري و نجابت و بصيرت و صبر وحلم, نصيحت و پند و اندرزشان داده ومي دهند باز هم خود را به خواب زده و انگار كه سالهاست كروكورند.
...........شهدا واقعا"شرمنده ايم................
Iran, Islamic Republic of
عجب مادر با بصیرتی
از این مادره که اون فرزند تربیت میشه