يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ابلاغ شد

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب: 339757
قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی نامه ای از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی برای اجرا به ریاست جمهوری ابلاغ گردید.
به گزارش جهان، عباسعلي رحيمي اصفهاني مديركل تنقيح قوانين و مقررات رياست جمهوري در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اينكه لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به پیشنهاد ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با قید یک فوریت به تصویب هیات وزیران رسیده بود گفت: اين لايحه در تاریخ ٢٢ خرداد ۱۳۹۰ در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول و کمیسیون اقتصاد به عنوان کمیسیون اصلی بررسی کننده این لایحه انتخاب شد.

وي افزود: این لایحه به دفعات برای تامین نظرات شورای محترم نگهبان در جلسات کمیسیونها و صحن علنی مجلس مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت و در نهایت با اصلاحاتی در جلسه مورخ سوم دی ماه ۱۳۹۲ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده، و در جلسه مورخ ۱۸ دي ماه ۱۳۹۲ شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

مشاور وزيردادگستري اعلام كرد: این قانون با ابلاغ رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور برای اجرا به دستگاههای ذیربط ارسال خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *