دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

از رئال تا ريال...

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 339580
دلشان راخوش کرده بودند به اين جام. اين جام لعنتي که مي‌‌توانست ناکامي‌هاي چندين ساله را پايان دهد و پرچم سرخ را بر بلندترين قله‌ها بيفرازد.
  به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، دلشان راخوش کرده بودند به اين جام. اين جام لعنتي که مي‌‌توانست ناکامي‌هاي چندين ساله را پايان دهد و پرچم سرخ را بر بلندترين قله‌ها بيفرازد.

دلشان را خوش کرده بودند به تيم دايي جان که قرار بود انعکاس سرخ روياهايش قهرماني باشد و خوشبختي اما ... در تموح باد و خاکستر هم چيز دود شد و رفت هوا انگار! حالا نه غولهاي رئال و نه هيچ کس ديگر، نمي‌توانند آتشپاره‌‌هايي که در امپراتوري زمستان با خوابهاي تعبير نشده نفس مي‌کشند را آرام کنند. جام هر هفته از تيمي که مي‌خواست از ارتفاعات غروز بالا رود دورتر مي‌شود. اين يعني مويه‌هاي بچه‌هايي که عکس‌هاي تمام قد ستاره‌هاي خود را به سينه ديوار اتاق‌هايشان چسبانده‌اند. اين يعني تبعيد دوباره به سياره‌ اندوه چه سرنوشت غم‌انگيزي پرسپوليس مدل ۲۰۱۴ با اين همه توپچي پرادعا و اين نيمکت ... و اين مديرعامل پر سر و صدا اگر به راه خود اينگونه ادامه دهد بايد به تماشاي توفان ديگران بنشيند و آفتاب بي‌خورشيد را تقديم دوستدارانش کند و اين براي مردان مغمومي که از روز نخست ليگ را همه مدعيان خط و نشان کشيدند و از کادو کردن جام سخن گفتند. تلخ است آنقدر تلخ که گريستن رونالدو و کريم بنزما نيز نمي‌توانند براي تسلاي عشق قرمزها کاري کنند.

روزگار سپري شده ارتش پرطمطراقي که مي‌خواست يلداي رستگاري را به زمستان آرزوهاي خود سنجاق کند. طعم ناکامي به خود گرفته است. کهنه سربازي در دامنه سهند تير خلاص را به سوي عشق باستاني‌اش شليک مي‌کند و شهريار در شطرنج با تارتار مات مي‌شود و ... با تل خاکستر روياها چه مي‌کنيد آقاي‌ دايي؟ خودتان بگوييد لطفا! خودتان که به اين بچه‌ها ياد نداديد به خاطر ريال نبايد تعصب به يک پيراهن خيس را از ياد برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *