دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
نماینده ولی فقیه در قزوین تاکید کرد:

فضای معنوی در دانشگاه‌ها حاکم شود

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۲۹
کد مطلب: 339015
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه در دانشگاه‌ها باید فضای معنوی حاکم باشد٬ گفت: دانشگاه‌ها در جلوگیری از انحرافات اخلاقی جوانان وظیفه بسیار سنگین و دشواری بر عهده دارند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا٬ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار با سرپرست جدید دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به نقش دانشگاه‌ها اشاره و اظهار کرد: دانشگاه‌ها در جلوگیری از انحرافات اخلاقی جوانان وظیفه بسیار سنگین و دشواری بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های ما باب فضایل اخلاقی٬ ایمانی و اسلامی بوده و باید‌ همان گونه که در رابطه با مسائل علمی تلاش می‌شود به جنبه‌های اخلاقی نیز بیشتر توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تاکید بر ارتباط بیشتر دانشگاه‌ها با حوزه‌ها علمیه تصریح کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند به تبادل نظر با حوزه‌های علمیه زمینه حضور بیشتر روحانیون در دانشگاه‌ها را فراهم و مسائل اعتقادی و اخلاقی را نهادینه کنند.

وی به نقش مهم دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) در کشور و استان اشاره کرد: این دانشگاه که از حضور دانشجویان کشورهای مختلف و دانشجویان این کشور در این دانشگاه مجتمع شده‌اند باید در زمینه‌های علمی و پژوهشی و معنوی تلاش شود و باید به رشد و توسعه و ارتقای این دانشگاه کمک کنیم.

در ادامه این دیدار نائینی سرپرست دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تاکید کرد: حوزه علمیه قزوین یکی از حوزه‌های مهم و تاثیرگذار در کشور و استان بوده که امیدواریم این دانشگاه با همکاری و همراهی اساتید و کارکنان از حوزه علمیه کمک بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *