چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

رویانیان قبل‌ازدربی تصمیم‌به‌استعفاداشت؟

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 338605
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: با جدایی دارکو کادر فنی داماش ضربه خورد. ناظمی احتمالا کنار گذاشته می‌شود.
رویانیان قبل‌ازدربی تصمیم‌به‌استعفاداشت؟
به گزارش جهان، امیر عابدینی در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت بحرانی داماش گیلان گفت: وقتی تیمی به بحران می‌افتد این بحران ادامه‌دار می‌شود. ما در ۵ بازی گذشته شکست خورده‌ایم و از ۶ مسابقه فقط یک امتیاز گرفته‌ایم. فصل گذشته ما دارکو را داشتیم که او برنامه‌های فنی تیم را هدایت می‌کرد و انجام می‌داد. ما هم خودمان تیم را جمع می‌کردیم. وگرنه من می‌دانم مربی جوانی که حتی تیم لیگ یکی را اداره نکرده نمی‌تواند یک تیم لیگ برتری را حفظ کند. به همین دلیل دارکو را گذاشتیم و او مسائل فنی را هدایت می‌کرد که این مربی کروات را هم به دلیل بی‌پولی از دست دادیم و کادر فنی داماش ضربه خورد. ناظمی حرف دارکو رو گوش می‌کرد.

وی ادامه داد: بی‌پولی مطلق باعث شد که دارکو را از دست بدهیم و یکی از عناصر پنجگانه افت تیم همین بحث فنی بود. وفاق و رفاقت در داماش گیلان به شدت پایین آمده است و وضعیت روحی بازیکنان به خاطر باخت‌های اخیر و بی‌پولی مناسب نیست و همگی پرخاشگر شده‌اند و هر کس به دنبال مقصر است و تماشاگران هم همه را مقصر می‌دانند. از من تا سایر نفرات باشگاه.

عابدینی در مورد خبر سرمربیگری نظرمحمدی در داماش گیلان گفت: به احتمال فراوان نظرمحمدی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنیم. من در ۵ بازی اخیر هیچ دخالتی در تیم نداشتم زیرا می‌خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم. در داماش هم بحث بومی‌گرایی مطرح است و علی نظرمحمدی را برای هدایت تیم انتخاب خواهم کرد و افشین ناظمی قبل از بازی بعدی احتمالا کنار گذاشته می‌شود.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد دربی ۷۸ پایتخت گفت: دربی قابل بحث نیست من از دیدن آن مسابقه متاسف شدم البته باید بگویم بدون تعارف استقلال به آنچه که می‌خواست رسید و مساوی در این دربی برای استقلال برد بود. پرسپولیس اما به چند دلیل نیاز به پیروزی در این مسابقه داشت. اول اینکه در کورس قهرمانی بماند دوم اینکه استقلال را نزد خود نگه دارد تا این تیم در جدول لیگ به سوی قهرمانی فرار نکند و سوم اینکه به تماشاگرش بگوید رقیب دیرینه را شکست دادی اما به نظر من پرسپولیس بازنده دربی بود.

عابدینی در مورد بحث استعفای مجدد رویانیان گفت: رویانیان قبل از دربی به من تلفن زد و گفت من می‌خواهم از پرسپولیس بروم اگر جای من بودی قبل از دربی می‌رفتی یا بعد از دربی؟ که به او گفتم معمولا در آستانه دربی باید شوک مثبت داد. وقتی تیم نیاز به پول دارد و تو هم می‌توانی به تیم کمک کنی نباید آن را رها کنی. زیرا در این صورت شوک منفی به تیم داده می‌شود و باید جواب هواداران را بدهی. بمان و بعد از دربی برو. بنابراین تصمیمش برای کناره‌گیری از پرسپولیس مربوط به قبل از دربی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *