دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۲

علی پروین تیر خلاص را شلیک کرد

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 231322
اعضای کمیته فنی و برخی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در حالی رای به انتخاب "گابریل کالدرون" به عنوان سرمربی فصل آینده سرخپوشان دادند که در طول جلسه آرای متناقضی در مورد سرمربی آینده این تیم داشتند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، نشست پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای مشورت در مورد انتخاب سرمربی فصل آینده سرخپوشان عصر شنبه در محل این باشگاه برگزار شد تا علاوه بر بررسی شرایط سرمربی آینده این تیم، اعضای کمیته فنی باشگاه نیز انتخاب شوند. کمیته ای که مشخص نیست پس از انتخاب سرمربی آیا بازهم به کمک باشگاه خواهد آمد یا خیر.
 
اما در طول جلسه‌ای که اعضای کمیته فنی و برخی پیشکسوتان باشگاه داشتند نظرات برای انتخاب گزینه مورد نظر باشگاه متناقض بود. با وجود اینکه اکثر حاضرین به حضور گزینه خارجی رای دادند اما محمود خوردبین از جمله نفراتی بود که با حضور مربی داخلی در راس کادر فنی سرخپوشان موافق بود.
 
با این حال در پایان این نشست اعضای کمیته فنی بر انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس به توافق رسیدند. البته تا قبل از این خوزه مانوئل از شانس بالاتری برخوردار بود اما قیمت بالای او باعث انصراف سرخ ها از ادامه مذاکره با وی شد.
 
براساس تصمیم کمیته فنی قرار است محمد رویانیان مذاکرات نهایی را با کالدرون آرژانتینی انجام دهد تا در صورت توافق نهایی وی بزودی راهی تهران شود و با حضور در تمرینات پرسپولیس، برنامه آماده سازی این تیم برای حضور در لیگ دوازدهم را پیگیری کند.
 
حضور کالدرون در شرایطی قطعی شده که اتفاقات روزهای گذشته پرسپولیس نشان داده باید منتظر هر اتفاق دیگری هم بود! با این حال علی پروین در پایان نشست عصر شنبه تیر خلاص را شلیک کرد و گفت که کالدرون قطعا سرمربی پرسپولیس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دایی باید برود در اروپا مربی گری کند
Iran, Islamic Republic of
این خبرها را ضبط و ثبت کنبد و 6 ماه دیگر همه این آقایان می گویند ما از ابتداء مخالف بودیم و هوادارانی که الان دارند برای مربی خارجی سینه می زنند بعدا از رفتار و گفتار خود برائت می جوید. خواهید دید که مرغ همسایه در پرسپولیس غاز است و مربی ای که دو قهرمانی برای آنها آورد را کنار می گذارند تا کالدرونها و متسوها و خوزه ها قهرمان آنها شوند