جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
۶

بی‌اعتنایی دایی به قلعه‌نویی در پایان داربی

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 338239
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از نواخته شدن سوت پایان مسابقه، با قلعه‌نویی دست نداد و به او بی‌اعتنایی کرد.
بی‌اعتنایی دایی به قلعه‌نویی در پایان داربی
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پس از پایان بازی، علی دایی از فرط عصبانیت یک ضربه به بطری آب نزدیک خود زد و سپس با همان حالت به سمت سعید مظفری‌زاده داور دیدار رفت تا به او خسته نباشید بگوید.

در همین حین امیر قلعه‌نویی نیز در حال نزدیک شدن به دایی بود تا به او خسته نباشید بگوید اما هرچه که به سمت سرمربی پرسپولیس رفت دایی به او اعتنایی نکرد.

در همین حال یکی از مسوولان حراست ورزشگاه با صدای بلند سرمربی پرسپولیس را مورد خطاب قرار داد که " آقای دایی! سرمربی استقلال می‌خواهد با شما دست بدهد و خسته نباشید بگوید" اما دایی که به نظر می‌رسد متوجه صحبت این فرد نشده، اعتنایی نکرد و از انجام این کار خودداری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرهنگ و شعور خودشو نشون داده دیگه.
علي دايي را خيليها دوست دارند و شايد به دليل همين علاقه شديد عيب و ايراد هاي رفتاري و گفتاري او را متوجه نشوند و يا آنكه اصلا آنهارا نبينند اگر اين خبر درست باشد براي علي دايي واقعا متاسفم كه (به هر دليلي ) به بزرگتر از خودش، دست كم بلحاظ سن و كسوت بي احترامي كرده است . اين واقعه، قلعه نويي را بزرگتر و محبوبتر و دايي را كاملا زير سوال مي برد. جا دارد علي دايي كمي درباره رفتارها وگفتارهايش فكر كند
کار خوبی کرد
كمي فكر كن ! فكر
لنگیه دیگه :)
اینم از ادب اقای دایی