پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

بهروان: روی فروش الکترونیکی اصرار داریم

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 338177
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: روی فروش الکترونیکی اصرار داریم و این نحوه فروش بازار سیاه را هم از بین می‌برد.
بهروان: روی فروش الکترونیکی اصرار داریم
به گزارش جهان به نقل از فارس، غلامرضا بهروان پس از پایان دربی ۷۸ در جمع خبرنگاران گفت: دربی کیفیت خوبی نداشت و تا وقتی تیم‌ها برای نباختن می‌آیند باید شاهد چنین کیفیتی از دیدارهای استقلال و پرسپولیس باشیم و جالب اینکه بازیکنان می‌گویند ما برای بردن آمده بودیم.

وی ادامه داد: شنیده‌ام که یکی از بازیکنان استقلال گفته بود به پیروزی احتیاجی نداشتیم و تا زمانی که تیم‌ها برای نباختن بازی می‌کنند کیفیت بازی هم بالا نمی‌رود.

بهروان گفت: اگر می‌خواهیم هواداران را با رضایت روانه کنیم باید بازیکنان تا آخرین نفس برای تیم‌های خود بجنگند و از تلاش غافل نشوند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: تلاش همه عوامل برای بهتر برگزار شدن این دیدار بود که مکمل آن می‌توانست پیروزی یکی از ۲ تیم باشد که البته برای ما فرقی نداشت کدام یک از آنها بازی را ببرند.

وی در خصوص خالی بودن صندلی‌های ورزشگاه آزادی در قسمت‌هایی که صندلی‌ها به صورت الکترونیکی به فروش می‌رسند، گفت: این سیستم فروش باید به یک فرهنگ تبدیل شود چون جزو الزامات است. بنزین هم وقتی کارتی شد همین مشکلات وجود داشت اما بعدا درست شد.

بهروان افزود: در همه جای ورزشگاه تماشاگران به صورت فشرده نشسته بودند غیر از مکان‌هایی که برای فروش بلیت الکترونیکی تعبیه شده بود و قبول دارم که از آن استقبال نشد. اتفاقا یکی از مسائلی که بازار سیاه را از بین می‌برد همین نحوه فروش الکترونیکی بلیت‌ها است. دیدید که بلیت‌فروشی از صبح آغاز شده بود شاید یک عده هم بلیت بیشتری خریدند اما برخی تماشاگران هم به خاطر سیستم فروش اینترنتی به موقع به ورزشگاه آمدند.

وی تصریح کرد: بنابراین همه باید کمک کنند تا این نوع سیستم بلیت‌فروشی به یک فرهنگ تبدیل شود تا کسی هم که زودتر به ورزشگاه می‌آید به خود اجازه ندهد بلیت‌های بیشتری بخرد. در مجموع اینکه روی فروش بلیت الکترونیکی همچنان اصرار داریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در خصوص معیارهای انتخاب بازیکن فنی و اخلاقی گفت: در همه جای دنیا بازیکن فنی انتخاب می‌شود که ما سعی کردیم برای اینکه فرهنگ خوبی در فوتبال ما حاکم شود بازیکنان اخلاق را هم انتخاب کنیم بر همین اساس توجه به اینکه بازیکن تا چه اندازه در اختیار تیمش بوده و سایر مسائل فنی، ملاک‌مان برای انتخاب بهترین بازیکن فنی و جنبه‌های رفتاری نیز ملاک‌مان برای انتخاب بازیکن اخلاق است.

بهروان درباره فروش بلیت در بازار سیاه گفت: ما باید اشکالات را تک‌تک بپذیریم و بعد ببینیم چه خواهد شد. دنبال سند آن هستیم و باید دنبال رفع این مشکل باشیم.

وی درباره لباس سرخابی‌ها، اظهار داشت: این مورد در جلسه قبل از بازی مطرح شده داوران هم آن را پذیرفته‌اند ما هم حرفی نزدیم.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۲۱۰۲۷۰۰۰۶۰۰#sthash.a۷uNDrGT.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *