پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

شکست تیم فوتبال ایران برابر استرالیا

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 337664
تیم فوتبال زیر ۲۲ سال ایران در دومین دیدارش در مسابقات قهرمانی آسیا برابر استرالیا شکست خورد تا شانس صعودش به مرحله بعدی این رقابتها کاهش یابد.
شکست تیم فوتبال ایران برابر استرالیا
به گزارش جهان به نقل از مهر، روز چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۲ سال آسیا عصر امروز سه‌شنبه با برگزاری یک دیدار از گروه C آغاز شد که تیم‌های فوتبال زیر ۲۲ سال ایران با یک گل مغلوب تیم استرالیا شد تا با یک امتیاز به رده سوم گروه سقوط کند.

در این دیدار که در ورزشگاه رویال پلیس مسقط برگزار شد، "پتروس اسکاپتیس" در دقیقه ۵۵ گل برتری تیم استرالیا را به ثمر رساند. البته تیم ایران در دقیقه ۲۲ توسط مهدی شیری دروازه استرالیا را باز کرد اما با تشخیص داور، این گل به نشانه آفساید مردود اعلام شد.

هومن افاضلی در این بازی از علیرضا بیرانوند، شهریار شیروند، محمدامین حاج‌محمدی، وحید اسماعیل‌بیگی، احمد زنده روح، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی شیری (۶۲- فردین عابدینی)، شهاب کرمی، احسان پهلوان (۸۳- ارسلان مطهری)، کاوه رضایی و بهنام برزای (۷۰- سیدپیمان میری) در ترکیب تیم زیر ۲۲ سال ایران استفاده کرد.

در دیگر بازی این گروه، امشب تیم‌های ژاپن و کویت برابر همدیگر به میدان می‌روند.

با این برد تیم فوتبال زیر ۲۲ سال استرالیا ۶ امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی این گروه باقی‌ماند. تیم‌های ژاپن با یک امتیاز و تفاضل گل صفر، ایران با یک امتیاز و تفاضل گل ۱- و کویت بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *