شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۲
۱

آیت الله قرهی درمنزل شهیدباغبانی+عکس

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 337543
شب گذشته آیت الله روح الله قرهی مدیر حوزه علمیه شیخ مفید و مهدیه منتظرالقائم به همراه جمعی از طلاب حوزه علمیه شیخ مفید و پایگاه بسیج سید الشهداء، با حضور در بیت شهید مستند ساز هادی باغبانی با خانواده وی دیدار کردند.
به گزارش جهان به نقل از دانا، شب گذشته آیت الله روح الله قرهی مدیر حوزه علمیه شیخ مفید و مهدیه منتظرالقائم به همراه جمعی از طلاب حوزه علمیه و بسیجیان پایگاه سید الشهداء، با حضور در بیت شهید هادی باغبانی با خانواده وی دیدار کردند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000337/n00337543-t.jpg

آیت الله قرهی ضمن ابراز مراتب تبریک و تسلیت به خانواده این شهید گفت: هادی باغبانی شهیدی است که نشان داد هنوز هم باب شهادت باز است و فقط توفیق می خواهد که انسان به این باب برسد و این طور عاشقانه شهادت را در آغوش بگیرد.

وی افزود: بالجد این که گفته می شود تبریک و تسلیت، تبریکش به این دلیل است که این ها توفیق پیدا کردند به این مقام برسند که خوشا به سعادتشان و تسلی هم از این بابت است که ما چنین نیروهای مخلصی را از دست داده‌ایم.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000337/nf00337543-1.jpg

آیت الله قرهی همچنین ادامه داد: البته تسلی هم معلوم و مشهود است چرا که این شهدا با قطره قطره خونشان پیروانی را در این راه قرار می دهند و حقیقتا بهترین تسلی همین است.

وی تصریح کرد: هم به خانواده عزیز شهید بزرگوار وهم جامعه شهید پرور بهترین تسلی همین است که هر روز این شهدا رهرو و محب پیدا می کنند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000337/nf00337543-2.jpg

مدیرحوزه علمیه امام مهدی(عج) گفت: برخود دیدیم که خدمت خانواده شهید برسیم و اظهار ارادتمان را به این شهید والامقام داشته باشیم و عرض کنیم که جوانان بسیاری پیرو این شهید و خانواده‌شان هستند و اینکه هیچ وقت احساس تنهایی نکنید چرا که ما خودمان رابه عنوان اعضای خانواده شما می دانیم و ان شاءالله شما هم ما را جزء خانواده خودتان بدانید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما اعتقاد راسخ داریم که خانواده شهدا به توفیق ویژه ای دست پیدا کردند و بدانید که راه شهید شما و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی به قطع ادامه پیدا خواهد کرد. انشاءالله که در روز قیامت این شهدا شافع ما باشند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000337/nf00337543-3.jpg

همچنین آیت الله قرهی در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به دختر خردسال این شهید اهداء کرد.

پیش از این نیز دختر شهید سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان، خانواده شهید احمدی روشن وبرخی از مسئولین نیز به دیدار خانواده این شهید رفته بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا ایشون را حفظ کنه