شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

دیدار ۲ خانواده شهید مدافع حرم با هم

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 340323
عصر دوشنبه خانواده شهید هادی باغبانی با حضور در منزل شهید محمودرضا بیضایی از مدافعین حرم‌حضرت زینب(س)‌، با خانواده آن شهید دیدار کردند.
به گزارش جهان به نقل از دانا، همسر و دختر سه ساله خبرنگار و مستند ساز شهید هادی باغبانی به همراه جمعی از اعضای خانواده‌شان عصر روزگذشته در منزل خانواده شهید محمودرضا بیضایی واقع در اسلامشهرحضور پیدا کردند.

در این دیدار خانواده شهید باغبانی ضمن ابرازهمدردی مراتب تبریک و تسلیت خود را به همسر و فرزند خردسال شهید بیضایی و دیگر بازماندگان اعلام کردند.

همچنین دراین دیدار که حدود یک ساعت و نیم طول کشید، همسران این دو شهید در خصوص ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری و تربیتی این دو شهید والامقام صحبت کردند.

این دو خانواده شهید تاکید کردند که قطعا، راه این شهدا که همان راه ولایت و اهل بیت (علیهم السلام) است و همچنین اهداف مقدسشان توسط فرزندان این دو شهید و همچنین بسیاری از جوانان این مرز و بوم ادامه پیدا خواهد کرد.

شهید هادی باغبانی، خبرنگار و مستندسازی بود که به همراه یک گروه از مستندساز ایرانی برای ثبت دقیق جنایات سلفی‌ها و تکفیری‌ها در سوریه حضور پیدا کرده بود و در تاریخ ۲۸ مرداد ۹۲، در آخرین جنایت گروه‌های تروریستی مخالفان حکومت بشار در درگیری‌های مناطق حاشیه‌ای دمشق توسط تروریست‌های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید.

شهید محمودرضا بیضائی نیز که با توجه به تحولات میدانی کشور سوریه و هتک‌ حرمت‌های اخیر به حرم حضرت زینب کبری (س) به دست گروه‌های صهیونیستی و وهابی، برای دفاع ازحرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه (ع)به کشور سوریه رفته بود، ظهر روز یکشنبه ۲۹ دی مصادف با ولادت حضرت رسول (ص) به دست وهابیون تکفیری به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عمار
البته خانواده هاي شهيدان مرادي و رسول خليلي هم مدتي بعد از شهادت فرزندانشان با هم ديدار كرده بودند