جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

دیدار شرمن و عراقچی درباره توافق هسته‌ای

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 336437
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که "وندی شرمن"، معاون وزیر خارجه آمریکا و رئیس هیات مذاکره کننده ایالات متحده در مذاکرات هسته ای ۱+۵ و ایران با عباس عراقچی در ژنو درباره مسایل مربوط به اجرای توافق اولیه هسته ای بحث و تبادل نظر کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از المیادین نوشت: "ماری هارف"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که "وندی شرمن"، معاون وزیر خارجه آمریکا و رئیس هیات مذاکره کننده ایالات متحده در مذاکرات هسته ای گروه ۱+۵ و ایران با عباس عراقچی در ژنو درباره مسایل مربوط به اجرای توافقنامه اولیه هسته ای بحث و تبادل نظر کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا طی اظهاراتی در یک کنفرانس خبری گفت که توافق هسته‌ای با ایران که حدود شش هفته پیش اتفاق افتاد یک گام تاریخی رو به جلو بود.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره موانع سد کننده اجرای این توافق هسته‌‌ای گفت که این موضوع را به طور علنی مطرح نمی‌کند و بهتر است که مسئله به تیم‌هایی که دارند روی آن کار می‌کنند واگذار شود.

این مقام آمریکایی درباره مسائل عراق گفت که واشنگتن همواره در عراق فعالیت کرده و با دولت عراق همکاری کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *