دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

فرار تروریستها از سوریه به ترکیه

کشته شدن سرکرده تروریست‌ها در حلب
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 336416
گروه مخالف دولت موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" اعلام کرد که برخی از عناصر گروه های مسلح سوری از جمله مسئول گروهک "احرار الشام" به ترکیه فرار کردند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، گروه مخالف دولت موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" اعلام کرد که برخی از عناصر گروه های مسلح سوری از جمله مسئول گروهک "احرار الشام" به ترکیه فرار کرد.

از سوی دیگر، ارتش سوریه در بیانیه ای از کشته شدن سرکرده عملیات گردان های "نورالدین الزنکی" در منطقه الراشدین حلب خبر داد.

گروه موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" اعلام کرد که شهر حلب تقریبا از عناصر "داعش" شبه خالی است.

رسانه های خارجی گزارش دادند تروریست های منطقه بالکان در پی موفقیت ها و پیروزی های پیاپی ارتش سوریه و افزایش تنش و جنگ میان گروه های تروریستی، بازگشت به کشورهای خود را آغاز کرده اند.

این رسانه ها اعلام کردند جوانانی از منطقه بالکان که فریب وعده های مالکی جریان های تکفیری را خورده و برای جنگ با ارتش سوریه وارد این کشور شده بودند، به تدریج در حال بازگشت به کشورهایشان هستند و البته پیروزی های میدانی ارتش سوریه و کنترل اوضاع از سوی ارتش و درگیری و اختلاف میان گروه های تروریستی که به اوج خود رسیده؛ بازگشت آنها را تسریع بخشیده است.

این رسانه ها گزارش دادند ماه گذشته شاهد بازگشت ۱۵ فرد مسلح به کوزوو، ۲۲ نفر به آلبانی و ۱۹ نفر به بوسنی بود و جماعت اسلامی در کوزوو هم رسما از جنگجویان خود خواسته است سوریه را ترک کرده و به کشورشان بازگردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *