يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۳
۱

اپوزیسیون از سوروس پول گرفته اما از ترس مخفی می‌کند

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 335366
شبکه صهیونیستی بالاترین از محافل فتنه‌گر و ضدانقلاب خواست نسبت به پول‌هایی که از بنیاد جورج سوروس گرفته‌اند احساس شرم نکنند و به جای پنهان‌کاری، با افتخار این موضوع را اعلام کنند.
اپوزیسیون از سوروس پول گرفته اما از ترس مخفی می‌کند
به گزارش جهان به نقل از کیهان، شبکه صهیونیستی بالاترین از محافل فتنه‌گر و ضدانقلاب خواست نسبت به پول‌هایی که از بنیاد جورج سوروس گرفته‌اند احساس شرم نکنند و به جای پنهان‌کاری، با افتخار این موضوع را اعلام کنند.

بالاترین می‌نویسد: شهرت سوروس فقط به خاطر ثروتش نیست. او مقدار زیادی از پول‌هایش را خرج فعالیت‌های مترقی می‌کند. جزئیاتش را می‌توانید در اینترنت پیدا کنید. یک جنبه‌اش به ما مربوط می‌شود.

بالاترین می‌افزاید: ده پانزده سالی است که سوروس، عمدتاً از طریق Open Society foundation، برای حمایت از فعالیت‌های حقوق‌بشری و جامعه باز به تعداد زیادی از ایرانی‌های خارج از کشور کمک مالی داده و می‌دهد. چند سایت مهم ایرانی حیات خود را مدیون کمک‌های او هستند.

این شبکه صهیونیستی که نقش فعالی در فتنه ۴ سال پیش داشت نوشت: این موضوع سری نیست. لیست دریافت‌کنندگان این کمک‌ها را می‌شود پیدا کرد. در ایران هم تبلیغاتچی‌های نظام مثل روزنامه کیهان گهگاه برای «بی‌آبرو» کردن مخالفان در خارج و داخل کشور آنها را به «مزدوری» برای سوروس صهیونیست (چون یهودی است) متهم می‌کنند. این‌گونه حملات باعث نوعی حالت دفاعی شده. کسانی که از سوروس کمک می‌گیرند حاضر نیستند به آن اعتراف کنند، خجالت می‌کشند. تبلیغات جمهوری اسلامی روی آنها اثر گذاشته و فکر می‌کنند بهتر است حرفی نزنند تا مبادا مردم آنها را خائن بخوانند.

بالاترین اضافه کرد: این اشتباه است. واقعیت این است که سوروس فردی خیرخواه، دموکرات منش و مترقی است. هر کس که از او کمک می‌گیرد باید آن را رک و راست بگوید و به هیچ وجه احساس شرم نکند. یک روز باید شهامت آن را داشته باشیم که از سوروس به خاطر نقش مهم او در حمایت از دموکراسی و جامعه باز در ایران تشکر کنیم.

بالاترین به یک سؤال روشن پاسخ نمی‌دهد و آن اینکه اگر سوروس حامی خیرخواه دموکراسی و انسانیت است، چرا سرمایه خود را خرج حمایت از حاکمیت مردم فلسطین بر سرنوشت خود در مقابل رژیم اشغالگر قدس نمی‌کند و چرا ثروت وی در خدمت سازمان سیا و موساد و صرفاً علیه نظام‌های ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی به کار گرفته می‌شود؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
وقتی حرف از سوسورس می شه نا خداگاه یاد سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبقمون می افتم.البته قضاوت نمی کنم که مثلا دیدار داشتن باهم و یا فلان کردن و بیثار نه ولی ناخداگاه یاد این شخصی که در انتخابات مجلس یواشکی رای داد می افتم نمی دونم چرا؟
شما می دونید؟؟؟؟