شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

۹ دی، عید غدیر انقلاب بود

ابعاد پیچیده فتنه ۸۸ در آینده فاش می‌شود
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 334271
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ابعاد کودتای ۲۸ مرداد پس از ۶۰ سال، امروز فاش می‌شود، خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشت ابعاد پیچیده فتنه ۸۸ به راحتی از سوی دشمنان اعلام شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حمیدرضا مقدم‌فر یک‌شنبه شب در مراسم ۹ دی در حسینیه اعظم زنجان اظهار داشت: هنگامی که مردم احساس کردند که دین، باورها و اعتقادات آنها از سوی برخی افراد جامعه به بازی گرفته شده است، پای صحنه آمدند و حماسه ۹ دی را رقم زدند.

وی با بیان اینکه باید از ۹ دی به عنوان عید غدیر انقلاب اسلامی یاد کرد، ادامه داد: بیعت مردم با حضرت امیرالمومنین (ع) یکی از نقاط تشابه عید غدیر با ۹ دی است.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در ۹ دی مردم برای تجدید پیمان با مقام معظم رهبری به صحنه آمدند، خاطرنشان کرد: در همه شعارها و پلاکاردهای حمل شده توسط مردم این تجدید بیعت به خوبی دیده می‌شد.

مقدم‌فر با بیان اینکه حضور گسترده مردم در صحنه پس از آنهمه توطئه‌های گوناگون علیه نظام اسلامی موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد، تصریح کرد: درعید غدیر آیه یاس و ناامیدی دشمنان بر پیامبر گرامی اسلام نازل شد.

وی تلاش دشمن را دادن تحلیل بد به مردم پس از آنهمه فتنه‌گری عنوان و تصریح کرد: سکوت برخی افراد به دلیل تحلیل غلط و تصور دعوای احمدی‌نژاد و موسوی بعدها مورد سئوال از این افراد قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بر ضرورت دشمنی‌شناسی در مقابل توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و افزود: دشمن‌شناسی از نشانه‌های بصیرت است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

مقدم‌فر بر ضرورت برگزاری باشکوهتر مراسم ۹ دی تاکید کرد و گفت: باید علاوه بر برگزاری چنین مراسم‌های باشکوهی، عبرت‌های سال ۸۸ نیز مرور شود.

وی با بیان اینکه مدعیان امروز کسانی هستند که در فتنه حضور داشتند و نظام به آنها ترحم کرده است، ابراز داشت: برخی از این افراد به دنبال فشار آوردن به دولت برای رسیدن به جایگاه هستند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه نباید از قاعده لطف جمهوری اسلامی سوءاستفاده شود، افزود: بصیرت، دشمن‌شناسی، آگاهی، اقدام و عمل به موقع می‌تواند مانع حضور چنین افرادی در جامعه شود.

این مسئول بر ضرورت توجه به عمق مسائل سال ۸۸ در کشور تاکید کرد و گفت: اگرچه تاکنون صحبت‌های بسیاری در این زمینه شده است، اما هنوز علت بروز چنین امری معلوم نشده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه ابعاد کودتای ۲۸ مرداد پس از ۶۰ سال، امروز فاش می‌شود، خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشت ابعاد پیچیده فتنه ۸۸ به راحتی از سوی دشمنان اعلام شود.

وی بر ضرورت شناسایی اصحاب فتنه در خارج از مرزهای نظام اسلامی تاکید کرد و افزود: کروبی، خاتمی و موسوی سران فتنه نیستند، باید سران فتنه را در اسرائیل، آمریکا و خارج از کشور به عنوان اصحاب فتنه جست‌و‌جو کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به اینکه عملکرد افرادی همچون موسوی و کروبی موجب از بین رفتن آبروی نظام شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و جانبازی جانبازان آبیاری شده است و این افراد به خون شهدا بی‌احترامی کردند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی بر ضرورت قدردانی نعمت انقلاب اسلامی در چنین مراسم‌هایی تاکید کرد و افزود: دشمن فکر می‌کرد، با چنین فتنه‌ای کار نظام اسلامی به پایان می‌رسد.

مقدم‌فر حضور و هدایت ولی فقیه را موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: بعد از فتنه ۸۸ تمرکز دشمن بر روی زندگی شخصی مقام معظم رهبری بود.

این مسئول با اشاره به شباهت‌های ۹ دی با یوم‌الله‌هایی همچون ۲۲ بهمن و ۱۵ خرداد تصریح کرد: حاکم بودن روح دیانت در این یوم‌الله‌ها وجه مشترک محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *