يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

باید به نظر درودگر احترام گذاشت

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب: 334228
باید به نظر درودگر احترام گذاشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی تیمش و صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی گفت: در نیمه اول دیدار با ملوان عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی عصر امروز یکشنبه و پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر ملوان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: فکر می کنم بازی در نیمه اول نسبت به بازی های گذشته بهتر بودیم و در ایجاد موقعیت بهتر عمل کردیم. همانطور که فکر می کردیم ملوان تیم جوان و با برنامه ای بود. اما ما به حریف موقعیت ندادیم و می توانستیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم اما همین که توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در مورد اظهار نظر مدیرعامل باشگاه ملوان که گفته بود اگر سانتر را از استقلال بگیرید هیچ چیز ندارد گفت: این هم نظر آقای درودگر است و ما به آن احترام می گذاریم.

امیر قلعه نویی در مورد ایجاد تغییرات در تیم استقلال برای این دیدار گفت: به هر حال ما چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و شرایط سنی تیم ما بالاست. البته بازگشت ساموئل می تواند به تیم ما کمک کند و امیدوار بتوانیم با حضور همه بازیکنان در رقابت های لیگ و جام حذفی و همچین لیگ قهرمانان آسیا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. ما بازیکنان با تجربه ای داریم که می توانیم در این مسابقات نیروهایمان را تقسیم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازی کردن ساموئل و منتظری و حل مشکلات مالی استقلال گفت: ساموئل هنوز پولی نگرفته و منتظری هم امیدواریم تا پایان فصل در استقلال بماند. امیدوارم با حضور حامی جدید بتوانیم مشکلات مالی استقلال را برطرف کنیم و تا پایان فصل بدون مشکل به کارمان ادامه دهیم. باید از آقای قالیباف تشکر کنیم که برای کمک به تیم استقلال وارد شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *