چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

زمان برگزاری دربی پایتخت

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 333920
رئیس کمیته مسابقات گفت: طبق قانون، تیمی که بیش از سه بازیکن ملی‌پوش دارد، بازی‌هایش لغو می‌شود.
زمان برگزاری دربی پایتخت
به گزارش جهان به نقل از فارس، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد که تاریخ برگشت دربی فصل سیزدهم لیگ برتر ۲۷ دی‌ ماه خواهد بود. این در حالی است که تیم ملی زیر ۲۲ ساله‌ها در این برهه قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند و تیم فوتبال پرسپولیس پیام صادقیان و محسن مسلمان را در این تیم دارد.

به همین دلیل سرخپوشان اعتراض خود را به زمان برگزاری دیدار دربی اعلام کردند و خواستار تغییر این تاریخ شدند.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات در این باره به خبرنگار فارس گفت: من هم اکنون مشهد هستم و فردا به فدراسیون خواهم رفت. البته مسائلی در این باره خوانده و شنیده‌ام وظیفه ما برنامه‌ریزی مسابقات است و ما خیلی وقت است که این برنامه را تهیه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: دربی در زمان مقرر برگزار خواهد شد طبق قانون اگر تیمی سه بازیکن و یا بیشتر در تیم‌های ملی داشته باشد، بازی‌هایش می‌تواند لغو شود البته در این بین مسئله‌ای وجود دارد که به دستور رؤسا برمی‌گردد که شاید دستور دیگری بدهند.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه با توجه به اینکه باشگاه‌ها می‌توانند تا اردیبهشت ماه بازیکنان را در اختیار تیم‌های ملی قرار دهند، آیا پرسپولیس هم می‌تواند چنین کاری کند،‌گفت:‌ این موضوع را باید از خود مسئولان باشگاه پرسید. به هر حال در این مورد کفاشیان، نبی و تاج باید صحبت کنند. قانونی که وجود دارد این است که اگر تیمی سه بازیکن و یا بیشتر در تیم ملی داشت، بازی‌های لغو شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *