يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

اشتباه کرديم جام حذفي را زود تمام کرديم

دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 353435
آخرين هفته‌هاي ليگ برتر و حساسيت برخي مسابقات بهانه‌اي شد تا روز گذشته گفتگويي با غلامرضا بهروان مدير مسابقات سازمان ليگ انجام دهيم.
بهروان: برنامه ليگ چهاردهم آماده است

آخرين هفته‌هاي ليگ برتر و حساسيت برخي مسابقات بهانه‌اي شد تا روز گذشته گفتگويي با غلامرضا بهروان مدير مسابقات سازمان ليگ انجام دهيم. گفتگويي که در آن به برنامه‌هاي سازمان ليگ در هفته‌هاي پاياني هم اشاره داشت و به شرح زير است.

 آخرين هفته‌هاي ليگ در حالي برگزار مي‌شود که اکثر منتقدين فوتبالي اشاره دارند تراکتورسازي به خاطر قهرماني جام حذفي آنچنان بايد و شايد از اين عنوان در بازي هاي ليگ دفاع نکرده و انگيزه‌اي براي ادامه کار ندارد؟

اين انتقاد درستي است. ما اشتباه کرديم فينال جام حذفي را چند هفته زودتر از هفته‌هاي پاياني ليگ تمام کرديم و حالا گرفتار اين وضعيت شديم.

 خيلي‌ها معتقدند اين چند بازي تراکتورسازي در هفته‌هاي پاياني با تيم‌هاي صدرنشين تاثير به سزايي در انتخاب قهرماني دارد اما آنها اين بازيها را جدي نگرفته و با باخت ميدان را ترک کرده‌اند؟ به هر حال خيالشان راحت است که سهميه آسيا را گرفته‌اند؟

متاسفانه در فوتبال نتيجه‌گراي ما روحيه بازي جوانمردانه از بين رفته و شاهد اين مسائل هستيم. البته من اميدوارم تراکتورسازي در اين هفته‌هاي پاياني بازي هاي هميشگي خود را انجام دهد.

 آيا قبول داريد اين برنامه‌ريزي اشتباه است؟

بله اشتباه است اما به خاطر منافع تيم‌ملي و فشاري که وجود داشت مجبور بوديم بازي ها را اينطور زودتمام کنيم.

 به هر حال تيم‌ملي در سالهاي آينده هم گرفتار جام ملتها ومقدماتي جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه است؟ چه تضميني وجود دارد در آن زمان هم اين برنامه‌ها تکرار نشود؟

الان ديگر اينطور نيست. اتفاقا تقويم ليگ چهاردهم با تمام پيش‌بيني‌ها و گمانه‌زني‌ها آماده شده. يک نسخه از آن را به FIFA و AFC ارسال کرديم و مطمئن باشيد که ديگر اين اتفاق رخ نمي‌دهد که جام حذفي ما با چند هفته فاصله از ليگ زودتر تمام شود.

 از اين بحث که بگذريم ظاهرا براي هفته‌هاي پاياني ليگ برنامه ويژه‌اي داريد؟

همينطور است. قويترين و بهترين ناظران براي نظارت اين بازي ها انتخاب شده‌اند تا اين دو هفته آخر بدون حاشيه خاصي برگزار شده و قهرمان ليگ سيزدهم معرفي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *