شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

اعتراض‌‌به‌پوشش‌ نامناسب‌تبلیغات‌دور زمین

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 333416
رئیس هیئت فوتبال تهران نسبت به پوشش نامناسب تبلیغات دور زمین اعتراض کرد.
اعتراض‌‌به‌پوشش‌ نامناسب‌تبلیغات‌دور زمین
به گزارش جهان به نقل از فارس، حبیب‌الله شیرازی درخصوص قطع تبلیغات دور زمین گفت: چون کیفیت تصویربرداری مسابقات لیگ برتر با رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و در بازی‌هایی که در آسیا برگزار می‌شود پوشش تصویری کامل‌تری را داریم، بنابراین چندبار متذکر شده‌ایم تا نحوه پخش تبلیغات در لیگ برتر نیز به صورت کامل و واضح مورد پوشش قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بابت این موضوع متضرر نخواهند شد گفت: نمی‌توان این موضوع را رد کرد قطعا باید به مفاد قرارداد نگاه کنیم اما چون منابع مالی فوتبال از راه تبلیغات است بنابراین باید در این خصوص دقت لازم به عمل بیاید. چندین‌بار نیز در این خصوص تذکر داده بودیم.

شیرازی در مورد درگیری‌ای که در میکسدزون ورزشگاه آزادی رخ داد گفت: به دفعات از عوامل نیروی انتظامی درخواست کرده‌ایم تا به افرادی که آی‌دی‌کارت ندارند اجازه حضور در این مکان را ندهند و من امروز به شخصه کسی را ندیدم که بدون مجوز در این منطقه باشد اما باز هم هماهنگی می‌کنیم تا برای بازی‌های بعدی در این خصوص دقت نظر بیشتری به عمل بیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعا" نحوه کارگردانی (هماهنگ کننده اصلی تصاویری که میخواد رو آنتن بره)مسابقات داخلی تاسف بار و افتضاحه...
اصلا طرف تو باغ نیست
پشت محوطه جریمه طرف داره شوت میزنه یهو کارگردان تلویزیونی هوس میکنه ضربه اهسته پخش کنه
پیاده کردن تاکتیکهای فوتبالی چندین و چند سال زمان یادگرفتن ابتدایی ترین فنون کارگردانی تلویزونی هم زمان بره واقعا"!!!!!!!!؟