سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۵

پرونده مهدی هاشمی مفتوح است

قوه قضائیه نتیجه این پرونده را زودتر اعلام کند
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 333175
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: متاسفانه خیلی از افراد که دم از دلسوزی برای اسلام و نظام و اینکه ما برای اسلام مبارزه کرده ایم و زندان رفته ایم و در کنار امام بودیم، می زنند وقتی در عمل نوبت به اجرای قانون برای خودشان می رسد همه احکام و ارزش ها و هنجار ها را کنار می گذارند و حرف خودشان را می زنند.
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با دانا در پاسخ به سوالی در خصوص عدم محاکمه مهدی هاشمی اظهار داشت:متاسفانه خیلی از افراد که دم از دلسوزی برای اسلام و نظام و اینکه ما برای اسلام مبارزه کرده ایم و زندان رفته ایم و در کنار امام بودیم، می زنند وقتی در عمل نوبت به اجرای قانون برای خودشان می رسد همه احکام و ارزش ها و هنجار ها را کنار می گذارند و حرف خودشان را می زنند.

وی افزود: مهدی هاشمی هم مصداق همین مسئله است. قوه قضائیه در قبال رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی و محاکمه وی کوتاهی کرده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه گفت: قوه قضائیه بنا به وظیفه اش باید بیاید و مهدی هاشمی را محاکمه کند و اگر توان چنین کاری را ندارد لازم است که به مردم توضیح دهد و دلایل این کوتاهی خود را بیان کند.

کوثری تصریح کرد: انتظار مردم ما این است که در جامعه احکام الهی پیاده شود و در کنار آن بین فرزند این فرد یا آن فرد هم فرقی گذاشته نشود .اما اگر چنین چیزی تحقق نیابد می توان گفت، که ما پیرو احکام و مبانی اسلام نبوده ایم و جانب عدالت را رعایت نکرده ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پرونده هنوز باز است و امید است که هرچه سریعتر قوه قضائیه به پرونده مهدی هاشمی رسیدگی کند و نتایج آن را به مردم اعلام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
هم آقای لاریجانی و هم آقای هاشمی را یکی دو جلسه ببرید خدمت آقای گیلانی زانو بزنند و یاد بگیرند که اگر خلاف کار فرزندشان هم باشد در اجرای حکم الهی لحظه ای درنگ را جایز نمی دانند .
Serbia
خندیدیم مفتوح ! برخورد!!!!!!!!
France
انشااله تا کی ؟؟؟
مجید
Iran, Islamic Republic of
پرونده مهدی هاشمی مثل گزینه نظامی اوباما روی میز است بگذار روی میز باشد فقط هرچند گاهی غبار روی کنید ....
محسن
Iran, Islamic Republic of
این پرونده باز است و تا ابد باز خواهد ماند. احمدی نژاد که نیست سریع دادگاهی شود.