جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

واکنش جدیدی به قانون سازمان بازرسی

يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 332927
عضو شورای شهر تهران و نامزد ریاست فدراسیون کشتی، گفت: حضور در شورای شهر شغل محسوب نمی شود که سازمان بازرسی بخواهد مانع از حضور اعضای آن در مجامع فدراسیون ها شود.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا،عباس جدیدی در خصوص اطلاعیه سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر ممنوعیت حضور اعضای شورای شهر در مجمع انتخاباتی فدراسیون ها، عنوان کرد:بهتر بود سازمان بازرسی دلایل قانونی خود را در این خصوص اعلام می کرد.
وزارت ورزش و جوانان با استناد با نامه سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده است که اعضای شورای شهر نمی توانند نامزد ریاست فدراسیون ها شوند و در صورت انتخاب شدن باید از شورا کناره گیری کنند.
وی افزود:ازصحت وسقم این خبر هنوز اطمینان کامل ندارم و نمی دانم سازمان بازرسی به چه دلیل و براساس چه ماده قانونی مساله فوق را رسانه ای کرده است.
قهرمان المپیک و جهان گفت:طبق ماده ۱۴قانون اساسی در صفحه ۲۶ که سال ۱۳۸۲ منتشر شده است، عضویت در تمامی شوراها افتخاری است و شغل محسوب نمی شود.

جدیدی تصریح کرد: ضمن اینکه فدراسیون ها نهادهای غیردولتی هستندو ردیف بودجه ای ندارندو فقط کمک دریافت می کنند.مملکت قانون داردو من درانتخابات فدراسیون کشتی شرکت خواهم کرد و مسایل غیرقانونی را نمی پذیرم.

جدیدی با تاکید براینکه اعضای شورای شهر دستمزد ساعتی دریافت می کنند و براین اساس حضورشان در شورا شغل نیست، گفت: گمان می برم نامه ای ازسوی احمدمسجدجامعی رییس شورای شهر تهران به سازمان بازرسی ارسال خواهد شد تا این مساله روشن شود.

این قهرمان پیشین المپیک درخصوص صحبت های مسوول برگزاری مجامع که گفته بود چنانچه اعضای شورای شهر رییس فدراسیون شوند باید از شورای شهر کنار بروند، ادامه داد: این مساله جوابی ندارد، چراکه کل موضوع زیر سوال است.

انتخابات فدراسیون کشتی روز ۱۴دی ماه برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *