يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

اقتصاد با تهدید به استعفا درمان نمی‌شود

يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 330234
آقای وزیر نباید یادشان برود که با رای قاطع همین نمایندگان و اعتمادی که به وی داشتند سکان هدایت اقتصاد را به عهده گرفته حال چه شده که سؤال یکی از همین نمایندگان را بر نمی‌تابد.
به گزارش جهان، امیر ابراهیم رسولی کارشناس مسائل سیاسی طی یاداشتی در پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده نوشت: وزیر محترم اقتصاد در پی سوال یک نماینده مجلس تهدید به استعفا کرد. خبر کوتاه است اما بررسی علل طرح آن و عکس‌العمل وزیر اقتصاد قابل تامل است. وزیری که چند ماهی است شروع به فعالیت کرده در مواجه با سوال قاسم جعفری نماینده محترم بجنورد تهدید به استعفا می‌کند.

ظاهراً آقای طیب‌نیا یا جایگاه وزارت را آن چنان بلند تصور کرده‌‌اند که فکر می‌کنند نباید از ایشان انتقاد یا سوال شود یا اینکه عدم توان پاسخگویی به سوال، ایشان را به چنین تصمیمی وا داشته است اما در هر صورت این امر قابل توجه و تامل است.

آقای وزیر نباید یادشان نرود که با رای قاطع همین نمایندگان و اعتمادی که به وی داشتند سکان هدایت اقتصاد را به عهده گرفته حال چه شده که سوال یکی از همین نمایندگان را بر نمی‌تابد.

آقای وزیر شما که به این سرعت تصمیم به استعفا می‌گیرید، چطور می‌خواهید مشکلات اقتصادی ملت را با صبر و حوصله حل نمایید، مردمی که این‌گونه رفتار شما را رصد می‌کنند چگونه می‌توانند به نسخه‌های درمانی شما برای اقتصادشان امیدوار باشند.

روزی که رای بالای نمایندگان را گرفتید آنان را دارای عقل و فهمی بالا می‌دانستید اما چطور حاضر به مصافحه با آنان نمی‌شوید.

و کلام آخر؛ اگر به دنبال درمان اقتصاد هستید بدانید با تهدید درمانی حاصل نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *