دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

دژاگه: مدتها منتظر اولين گلم در فولام بودم

جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 329723
اشکان دژاگه مي‌گويد مدت ها منتظر گلزني براي فولام بوده اما شکست برابر تاتنهام خوشحالي او را از بين برده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، اشکان دژاگه در بازي برابر تاتنهام موفق شد اولين گلش را براي فولام به ثمر برساند. اما در پايان فولام با نتيجه ۲ بر يک شکست خورد تا شيريني گل دژاگه کم شود.

اشکان دژاگه پس از گلزني برابر تاتنهام گفت: خوشحالم که توانستم اولين گلم را براي تيمم به ثمر برسانم. مدت ها منتظر زدن اولين گلم براي فولام بودم. در آلمان گل‌هاي زيادي به ثمر رسانده بودم به همين خاطر وقتي گل زدم خيلي خوشحالم شدم و به سمت هواداران رفتم . از اين بابت خوشحالم که توانستم دروازه تاتنهام را باز کنم اما از اينکه شکست خورديم ناراحت هستم.

هافبک ايراني فولام که يکي از بهترين بازيکنان تيمش برابر تاتنهام بود در ادامه گفت: در نيمه نخست چندين فرصت گلزني داشتيم و مي توانستيم دروازه حريف را باز کنيم اما در نهايت نتوانستيم از فرصت‌هايمان استفاده کنيم. در نيمه دوم بازي دو تيم خيلي مستقيم شد. هر دو تيم فکر پيروزي بودند و به چيزي کمتر فکر نمي‌کردند. کل تيم بازي خوبي انجام دادند و مي توانستيم بازنده نباشيم. اميدوارم که در بازي‌هاي بعدي بتوانيم ۳ امتياز را جمع کنيم و شرايطمان را در جدول بهبود ببخشيم و پس از مسابقه بعدي بيشتر از الان خوشحال باشم.

دژاگه در پايان درباره بازي با آستون ويلا گفت: مطمئن هستم اگر همين بازي را که برابر تاتنهام به نمايش گذاشتيم را بتوانيم در بازي با آستون ويلا تکرار کنيم مي‌توانيم ۳ امتياز مسابقه را بدست آوريم.

فولام شنبه در هفته پانزدهم ليگ جزيره برابر آستون‌ويلا به ميدان خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *