دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
هاشمی:

نه‌به‌ علی‌آبادی حق می‌دهم نه‌به خسروی‌وفا

فروش ساختمان مطابق قانون بوده است
جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 329713
عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک می‌گوید مصاحبه‌های علی‌آبادی و خسروی‌وفا جنبه شخصی پیدا کرده که به ضرر ورزش است.
به گزارش جهان، سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با فارس، درباره جلسه روز گذشته و در پاسخ به این سوال که آیا درباره اظهارات خسروی‌وفا بحثی صورت گرفت یا نه، گفت: نه اینکه صحبتی نشود، اما مطلبی که بخواهیم به شما بگوییم وجود ندارد. قرار بر تاکید روی همان مصوبات قبلی است.

وی در پاسخ به این سوال که علی‌آبادی و خسروی‌وفا هر کدام با ارائه اسنادی صحبت‌هایی را مطرح کردند و حق را به چه کسی می‌دهید، اظهار داشت: به هیچ‌کدام. این مصاحبه‌ها به ضرر کمیته است و فکر می‌کنم این موضوع جنبه شخصی پیدا کرده است. به نظر می‌رسد باید در چارچوب مصوبات این موضوع را پیگیری کنیم و از علی‌آبادی و خسروی‌وفا انتظار این است در چارچوب مصوبات هیئت اجرایی عمل کنند و موضع‌گیری از کانال سخنگو و روابط‌عمومی کمیته انجام شود و نباید حرف‌های متفرقه زده شود.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ادامه داد: زدن این حرف‌ها در پایان دوره با موفقیت‌هایی که به دست آمده، صحیح نیست و در درجه اول تخریب ورزش و کمیته و در درجه دوم تخریب خود افراد را به دنبال دارد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که شما فروش ساختمان گاندی را به چه صورت می‌بینید، گفت: روال پیگیری کار و تصمیم‌گیری‌ها مشخص است و قبلاً هم بررسی شده و طبق قانون بوده است. جمع‌بندی هم کردیم و بحث جدیدی مطرح نیست.

هاشمی در پاسه به این سوال که معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش از تجمیع فدراسیون‌ها در یک ساختمان واحد خبر داده، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم امکان فراهم کردن چنین چیزی وجود داشته باشد. هر فدراسیونی ویژگی‌های خاص خود را دارد و به نظر می‌رسد بتوان به صورت گروهی آنها تجمیع کرد.

وی درباره شکایت علی‌آبادی از خسروی‌وفا، گفت: شکایت در مصوبه هیئت اجرایی نبوده و قرار بود کمیته حقوقی پیگیری کند.

عضو هیئت اجرایی کمیته درباره واریزی بودجه هم گفت: در این یکی دو ماه اخیر از کمیته واریزی نداشتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *