چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۲

مازیارفلاحی:«لیلا»رابرای دفاع مقدس خواندم

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 329050
مازیار فلاحی گفت: قطعه تازه‌ای با نام «لیلا» و با موضوع دفاع مقدس را در حال ضبط دارم که به زودی کارهایش به اتمام می‌رسد. همچنین قصد دارم از این به بعد هر پنجشنبه برای سرکشی از کودکان بی‌سرپرست به شیرخوارگاه آمنه بروم.
 به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هفته گذشته تیم فوتبال پیشکسوتان آث میلان برای برگزاری دیدار دوستانه با پرسپولیس و با هدف برقراری صلح و دوستی به ایران سفر کردند. چند ساعت قبل از بازی، بازیکنان هر دو تیم به همراه تعدادی از هنرمندان برای انجام امور خیریه در شیرخوارگاه آمنه حضور یافتند و فضای معنوی و پر احساسی را برای کودکان فراهم کردند.

مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان یکی از هنرمندانی بود که در این گردهمایی معنوی حضور یافت. همین موضوع بهانه ای شد تا برنامه "جمعه ها با رادیو" که کاری از گروه جامعه رادیو ایران است؛ بخشی را به این موضوع اختصاص و گفت و گویی با مازیار فلاحی ترتیب دهد.

در آغاز این گفت و گوی صمیمانه فاطمه نیرومند مجری و گوینده رادیو دومین آلبوم مستقل مازیار فلاحی به نام «لعنت به من» را به شکلی طنز آمیز معرفی کرد.

خالق عاشقانه های این روزهای ایران که بیشتر کارهای مربوط به آلبومش اعم از ترانه، ملودی و آهنگسازی را خود انجام می دهد در آغاز این گفت و گو، توضیحاتش را درباره آلبوم «لعنت به من» اینگونه بیان می‌کند: این قطعه که نام یکی از قطعات آلبوم است بر خلاف نامش مضمونی بسیار عاطفی و مثبت دارد.

او که هم اکنون مشغول ضبط کارهای جدیدش است، درباره یکی از قطعه‌های این آلبوم که مضمونی درباره دفاع مقدس دارد می‌گوید: این قطعه «لیلا» نام دارد و شعرش را یاحا کاشانی سروده و تنظیم آن نیز بر عهده امیر توسلی بوده و هم اکنون مراحل کارش به پایان رسیده است.

فلاحی که هم اکنون در حال ضبط قطعه جدید دیگری است درباره این اثر نیز گفت: این ترک که «تمام دنیام» نام دارد شعر و آهنگش بر عهده خودم بوده و تنظیمش را آرش صداقتی انجام داده است. ضمن آن که میلاد نودست در بخش گیتاریست اسپانیش و یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون نیز در این اثر ما را همراهی کرده‌اند.

وی در ادامه ضمن تشکر از هوادارانش برای حضورشان در کنسرت هایش گفت: در مسابقه ای که روز پنج شنبه میان پیشکسوتان پرسپولیس و آث میلان برگزار شد من تصمیم گرفتم با کمک هوادارانم کارهای خیریه بزرگی را انجام دهم.

این خواننده همچنین درباره جزئیات بازی پنج شنبه گذشته و بازدید بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس، آث میلان و هنرمندان کشور از شیرخوارگاه آمنه گفت: به محض اینکه متوجه شدم و از من دعوت شد تا در آنجا حضور یابم به سرعت حرکت کردم و خودم را به این مراسم رساندم در این گردهمایی من قولی دادم که هم اکنون آن را به طور رسمی اعلام می‌کنم؛ دوست دارم هر پنج شنبه با هوادارانم که می‌دانم قلب های مهربان و عاشق و سرشار از عاطفه‌ای دارند به شیرخوارگاه آمنه بروم تا به کمک و همکاری آنان بتوانم کارهای خیریه بزرگی را انجام دهیم.

او که یک بخش از مسئولیت موسیقی شیرخوارگاه آمنه را نیز بر عهده گرفته است، در این باره نیز می‌گوید: طبق اطلاعاتی که به دست آوردم بچه های شیرخوارگاه آمنه تا هفت سالگی در آنجا هستند از این رو تلاش می‌کنم ضمن بودن در کنارشان، در حوزه موسیقی نیز کارهای مفیدی را انجام دهم.

وی در ادامه درباره عکس العمل و احساس بازیکنان تیم آث میلان از این مراسم نیز گفت: وقتی که وارد شیرخوارگاه آمنه می‌شوید نمی توانید نقش بازی کنید بازیکنان این تیم انسان های بسیار دوست داشتنی هستند که به شکلی واقعی و بدون هیچ گونه تظاهری تحث تاثیر آن فضا قرار گرفته بودند.

مازیار فلاحی در پایان سخنانش با بیان این که هر زمان که یک اتقاق بزرگی رخ می‌دهد به دنبالش رخدادهای کوچکی نیز به وقوع می‌پیوندد، گفت: در دیداری که با بچه‌های شیرخوارگاه آمنه داشتم موسسات خیریه شناخته نشده‌ای به من معرفی شد که دوست دارم با همکاری کانون هوادارانم اقداماتی را نیز در این زمینه انجام دهم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حران
Iran, Islamic Republic of
"قصد دارم از این به بعد هر پنجشنبه برای سرکشی از کودکان بی‌سرپرست به شیرخوارگاه آمنه بروم"

سرکشی؟!؟!
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
اقدام ایشان قابل تحسین است. اما یه چیزی به همه کسانی که صدای خوبی دارند بگویم: یک شخصی هست که خدای آفریننده جهان هستی به ایشان نظر دارد و انتخابش کرده است، حیف است اگر کسی عمری چه سنتی و چه پاپ بخواند و هیچ اثری در مورد این شخص عزیز بدون تظاهر نداشته باشد. منظورم اثر تاثیر گذار است نه اینکه با عجله و به ضرب و زور وسایل جدید موسیقی، یه چیزی اجرا کند. از خدا بخواهید که این توفیق را به شما بدهد. خالصانه و بی ریا. منتظر هم نباشید که خداوند متعال فورا" پاداشش را در کیسه یا کیفتان بگذارد. این شخص والا مقام، امام دوازدهم شیعیان، حضرت مهدی (عج) می باشند که زنده و منتظر فرمان الهی می باشند.