جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

کتاب صوتی «من زنده‌ام» منتشر شد

جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 452688
کتاب صوتی «من زنده‌ام» شامل خاطرات دوران اسارت معصومه آباد به قلم خودش و با صدای صبا راد منتشر شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، کتاب صوتی «من زنده‌ام» روایت هزار و یک‌ شب اسارت معصومه آباد به همراه سه بانوی ایرانی دیگر در اسارتگاه‌های عراق است.

آباد در این کتاب خاطرات خود را با شرح و تفصیل بیان می‌کند.

بخشی از کتاب:

«پی‌درپی صدای ضربه‌‏های همسایه‌ها (دکترها و مهندس‌‏ها) را بر دیوار سلول می‏‌شنیدم که با نگرانی می‌‏پرسیدند: "چرا جواب نمی‏‌دهید." می‏‌خواستم بگویم: "سرمان شلوغ است و سرگرم مردنمان هستیم"... در بهتی مالیخولیایی فرو رفته بودم. به هر طرف نگاه می‏‌کردم نه بوی مرگ می‌داد و نه بوی زندگی... سرم بزرگتر از تنم شده بود. دیگر توان کشیدن آن را نداشتم. کاسه‏‌ سرم خالی شده بود و صداها مثل سنگ‌ریزه‏‌هایی بودند که در ظرفی خالی این طرف و آن طرف می‏‌شدند... همه همدیگر را می‏‌شناختند و به هم نشان می‏‌دادند و سلام و خوش‎آمد می‏‌گفتند. دیگر استخوان‏‌هایم از این‌ که روی زمین سرد و نمور افتاده بود تیر نمی‏‌کشید و درد نمی‏‌کرد. چشم‏‌هایم همه چیز را زیباتر از همیشه می‎دید. افق نگاهم دور و دورترها را می‏‌دید. راه که می‌‏رفتم دیگر سفتی زمین را زیر پایم حس نمی‏‌کردم. همه جا رنگ داشت نه از جنس رنگ‌‏هایی که از آن‌ها خاطره داشتم. مورمور بدنم تمام شده بود. نفس‏‌هایم راه خود را پیدا کرده بودند. سوار بر کالسکه از باغی عبور کردم که گل‏‌هایش آشنا بود اما بزرگتر از باغ حیاط‌مان بود. مرا با کالسکه در آن می‎گرداندند. از کالسکه‏‌ران پرسیدم... .

کتاب صوتی «من زنده‌ام» را که شامل چهار لوح فشرده ۹۶۰ دقیقه‌ای است انتشارات شادن پژواک با قیمت ۱۵ هزار تومان به بازار فرستاده است.

این کتاب‌ صوتی بر روی دستگاه‌های پخش خودرو، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های صوتی خانگی قابل پخش است اما بر روی حافظه جانبی (فلش مموری) کپی نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *