چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۷
۶۰

مجری که در همه دولت ها محرم است

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 328890
یکی از سه مجری برنامه ارائه گزارش صد روزه رئیس جمهور که به انتخاب دفتر ریاست جمهوری در این برنامه حضور داشت، در دولت احمدی نژاد نیز مسؤولیت هایی داشته است.
مجری که در همه دولت ها محرم است
گروه سیاسی جهان نيوز: محمود احمدی افزادی، که به تازگی به ریاست دانشکده خبر وابسته به خبرگزاری متعلق به دولت، بازگشته است، به گفته سایت های نزدیک به دولت، رأساً و به انتخاب دفتر رئیس جمهور بدون هماهنگی با صدا و سیما به عنوان مجری در این برنامه حضور یافت.


وی که چندی است به عنوان مشاور اکبر ترکان، در حوزه ارتباطات و رسانه و مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دولت یازدهم نیز منصوب شده، به گفته یک عضو کابینه احمدی نژاد، در برخی جلسات خصوصی احمدی نژاد و مشایی حضور داشته است. جلساتی که حتی برخی از وزرا و معاونان احمدی نژاد هم اجازه حضور در آن جلسات را نداشتند!

احمدی افزادی، به رغم جایگاه ویژه ای که در دولت قبل داشته است، در گفت و گو با حسن روحانی با کنایه هایی به انتقاد از دولت احمدی نژاد پرداخت که در نوع خود جالب توجه است.

مادر محمود احمدی افزادی نیز، عفت شریعتی نماینده سابق مردم مشهد در مجلس است که حکم مشاوره وی در امور بانوان وزارت ارشاد در دولت دهم توسط علی جنتی، وزیر ارشاد دولت یازدهم، تمدید شد.

گفتنی است پس از گزارش ۱۰۰ روزه تلویزیونی رئیس جمهور، اعتراض مردم به عملکرد مجریان و نیز برخی سخنان دکتر روحانی در سیاهنمایی علیه گذشته و عدم اشاره به گزارش کار دولت تدبیر و امید، کارشناسان نزدیک به دولت این گزارش را مطلوب و به سود دولت ندانستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسینی
با سلام

متاسفم برای کسانی که زود رنگ عوض می کنند. شما آمده بودید که سوال کنید با آن همه بوق و کرنا و تدبیرات مهم دولت جدید, نتایج چه بوده است نه این این که به تملق گوئی رو آورید.

خوب مردم دیدند که شیر لنگ مدارس بوده است و دو بسته کالائی که وعده داده شده است!!
اخييييش
با اين گزارش مشكلات حل شد؟
فقط وفقط مشكلات همين بودو بس
....
وای اون جمله اش که گفت راز موفقیت دیپلماسی شما چیه، میخواست ادم سرشو بکوبه به دیوار، باز اگه روحانی میگفت راز چانه زنی ما استقامت دولت قبلیست دردی بر آلام بود
.
حداقل هشت سال فرصت داری که هر روز سرتو به دیوار بکوبونی ،...
چخه!!!!!!!!!
چِ خَ ه !!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ببينم تو از كجا ميدوني8 ساله؟
نكنه.............!!!!!!؟؟؟؟؟
United States
شما کاری نداشته باش
United States
اینها همونایی هستند که با باد جهت عوض می کنند و به ولی نعمتهای خود هیچ وقت وفا نمی کنند. حیف از وفا و مردانگی ...
Iran, Islamic Republic of
ایشون هیچ سیاهنمایی نداشت اونی که سیاهنمایی کرد اون خانمی بود که شما ازش تعریف کردین
اسد
اخی خیلی این گزارش عملکرد بعضی ها را سوزاند !! که بندگان خدا مجری حقوق بگیر هم متهم می شود!!اخه مردک ان مجری موظف است سوالی مطرح کند !حال یا مرتضی حیدری یا این بنده خدا
علی
خوب است که بدانید در دولت قبل ، ایشان از طریق کاوه اشتهاردی به نزدیکان احمدی نژاد وصل شد و در دولت جدید هم از طریق حسین سید زاده (پدر ایشان زمانی استاندار تهران بود ) به روحانی وصل شده است ، ایشان آموزش دیده شبکه CNN هستند و زمانی هم مدیر کل اداره اطلاعات و اخبار شبکه خبر صدا وسیما بودند، بنده اطلاعات کاملی از ایشان دارم در صورت نیاز ایمیل کنید
United States
نیازی به افشاگری نیست. ایشان از مدیران لایق سازمان بوده و هستند.
این جوسازی ها هم چیزی از ارزش ایشان کم نمی کند.
United States
دکتر محمود احمدی ..از مدیران لایق سازمان صداوسیما بوده و هستند و این جوسازی ها هم چیزی از ارزش ایشان کم نمی کند. یک متخصص می تواند در هر دولتی جایگاه داشته باشد.
اعتراض مردم به عملکرد مجریان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
....
United States
نکنه چون شما اعتراضی نداری یعنی اینکه هیچکی اعتراض نداره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز اینطور نیست مردم درصد داره کلمه مردم که جهان جون زده یعنی 75میلیون نفر من نمیدونم جهان کی دست از خط تو خط بازی برداره خودت باش جهان تو جهانی دلتم جهانی باشه صبور باش.
حاج علي آقا بقيش را هم مي نوشتي!!!!!!
United States
پ نپ دولت راستگویان؟؟؟؟
طفلکیا از بعد از ظهر قرنطینه بودن و گوشیاشون رو هم گرفته بودن!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جهان از کی تو شودی تمام مردم؟!!!!!!
صفر سوخته سرائی اصل
United States
به مخاطبای جهان یه نگاه بنداز
ببین چقدر زیادن بعد اظهار نظر کن
مصطفی
آره اونایی که حرف تو کلشون نمیره بطور غیر عادی زیادند
Iran, Islamic Republic of
مصطفي تو هم جزء اون غير عادي ها هستي
مگه هر چي جهان توضيح داد تو كله تو رفت؟
مجید مجد
United States
شما که حرف تو کلت می ره چرا ادب و تربیتی که از پدرو مادرت بهت گفته شد تو کلت نرفت؟
یا شایدم کلا....
ثاااه
به اصول كرايان بفرماييد از دست روحاني عصبانيت باسيد و از اين عصبانيت بميريد واقعيت تلخ است
یعنی پس شما این 8سال پیش عصبانی بودید و مُردید!!!!!!!!!!!
لابدالان با کفن اومدی!!!!!!
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
آسمون ریسمون نباف
حسینی
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف دارد امثال جنابعلی نمیداند چه جمله ای را کجا وبرای چه کسانی بکار ببرید .همه گروهها وجناحها ، ایرانی هستند ومحترم مگرمعاندباشند که حسابشان جداست ودر همان گروهی قرار میگیرند که شهید بهشتی فرمودند .به امریکا بگویید از ما عصبانی باش وازاین عصبانیت بمیر.
Turkey
شما هم به پاچه خواری و مجیزگویی خودتان ادامه بدهید که زنده به همین پاچه خواری ها هستید
ولی بپای مجیزگویی و چاپلوسی های شهیدیفر نمرسید
United States
اون که اومده بود برای همین فقط
رضا
Iran, Islamic Republic of
هر کی دانست فلسفه حضور سه تا مجری برای سیاه نمایی دولت قبل چی بود به ما هم بگه ثواب داره
با سلام
دکتر احمدی افزادی رو با گفتگوی ایشان با دکتر ولایتی از شبکه یک شناختم ، فردی بسیار اهل مطالعه و دیندار ، ایشان دکترای ادیان دارند از آلمان ، در حوزه ی سیاست هم نسبت به مجریان سیاسی هوشمند تر و نترس تر هستند ، تضمین عرایض بنده برنامه شب آفتابی است که در حال پخش است و ایشان چنان وزیران دولت روحانی رو به چالش کشیده اند که خلاف گفته های شمارو ثابت میکنه
United States
ایشان دکترای سیاسی دارند. برادرشان دکترای ادیان دارند. هر دو از مدیران لایق سازمان صداوسیما هستند. این جوسازی ها هم چیزی از ارزش ایشان کم نمی کند.
خواهش میکنم از نظرهای کارشناسی نشده دست بردارید ، ما برنامه های چالشی آقای احمدی افزادی رو در برنامه شب آفتابی دیدیدم و گفته های شما اصالت نداره
با چه پستی در این جلسات به شدت خصوصی حضور داشته؟!
United States
این شد جلسه؟ مجری بیاد چاپلوسی؟
س
جالبه بدونید که مادر ایشون، خانم عفت شریعتی در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی پس از چند دوره نمایندگی مردم مشهد در مجلس به دلیل ارتباط با جریان انحرافی رد صلاحیت شد که با چند مرحله اعتراض صلاحیت ایشون نهایتا تایید شد ولی در مشهد رای پایینی آورد.
حتی شنیده شد که پس از اطلاع از رای نیاوردن در مرحله دوم انتخابات به فرمانداری تهدید و پیغام فرستاده بود و اعلام اردوکشی خیابانی داده بود که خوشبختانه جرأات نکرد.
....البته شما جهان نيوز جرات چاپ أينو نداري چون خودت از همين قماشي
مجید مجد
United States
خوشم میاد جهان با انتشار حداقل قسمت اخر نظر شما تربیت خانوادگی تون رو به ملت نشون می ده
United States
قماش جهان هرچی باشه از قماش شما وطن فروشا بهتره
مجری محرم و همیشه موافق
محسن
بجای سوال کردن فقط به ریس جمهور کمک می کردند که به دولت قبلی تو هین کنند؟؟افتضاح بود فکر کنم اگه بخواند با اوباما مصاحبه کنند بهش کمک می کنند که به ایران جسارت کنه؟؟؟؟؟؟
1
احمدی مجری فوق العاده ای است. مصاحبه های روسای جمهور همیشه اینگونه است. در ضمن مگر بد است یک مدیر لایق را همه دولتها نگه دارند
هميشه روز بازار كساني بوده كه در مورد هيچ چيز هيچ موضعي نداشته اند ! نه در اين مصاحبه سؤالي كرد ، نه در دولت قبل موضوع قابل سؤالي مي ديد و نه در دولت بعد ( هر دولتي كه باشد ) . ويژگي هميشه محرم ها كه مي دانيد چيست ؟
کریمی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر روحانی در بدو انتخاب شدن قول دادند پس از صد روز گزارشی از وضعیتی که کشور را تحویل گرفته اند ارایه دهند. این گزارش دور همی که شما میفرمایید در واقع گزارش وضعیت قبل از ایشان بود. ضمنا مگر در 100 روز چکاری میشود انجام داد که گزارش آنرا بدهد؟ اوضاع آنقدر نابسامان بوده و هست که اگر تا چهارسال دیگر هم حرفی برای گفتن داشته باشد جای شکرش باقیست. ضمنا ایشان در مورد تورم گفتند در دو ماه گذشته تقریبا یک درصد از تورم نقطه به نقطه کم شده که اگر وضع به همین منوال پیش رود تا سال آینده تورم 25 درصدی را شاهد خواهیم بود. یادمان نرود بودجه امسال را دولت دهم بسته و دولت یازدهم چاره ای جز اجرای آن ندارد. در خصوص کاهش تورم یک نکته گفتنی است. وقتی میگوییم تورم کاهش می یابد به معنی کاهش قیمت کالاها و خدمات نیست. کاهش تورم به معنی کاهش افزایش قیمت است. چیزی که خیلی ها اشتباه میکنند و خیال میکنند اگر تورم کم شد قیمتها هم باید پایین بیاید!
کریمی عزیز
ایشون با شعار صد روزه اومد سر کار
بعدشم صد روز برای کار .واقعا زمان زیادیه تقریبا یک سوم سال میشه.
خواهشا از روی محبت و دلبستگی به دولت جدید توجیه نکنید که موجب ضمانه، توجیه اشتباه، خود یک اشتباه است که طرفداران دولت قبل ودولتهای قبل هم بهش دچار بودن و به نظرم این رویه باید عوض بشه و واقع بین باشیم.
Sweden
شما متوجه شدید خودتون چی گفتید. پس چی باید میگفت اقای روحانی تا قیمت ها پایین بیاد به نظرم شما با این تحلیل ابکی صرفا میخواهید خیال همه رو از پایین امدن قیمت ها راحت کنید و قول ابتدایی رییس دولت یازدهم را فراموش شده تلقی کنید!
کریمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز پایین آمدن قیمتها به معنی تورم منفی و مثبت رشد اقتصادی است.برای کشوری طبق همه آمارها طی 3 سال گذشته رشد اقتصادی منفی داشته این امری غیر ممکن است.دوست عزیز اقتصاد یک علم است با احساسات نمیشود مدیریت کرد قیمتها تابع عرضه و تقاضاست.اگر به فکر پایین آمدن قیمتها هستید دو راه بیشتر ندارد-تقویت پول ملی و رونق تولید/.به نظر شما با بودجه ای که دولت قبل بسته و خزانه ای که خالیست میتوان به این امر نایل شد؟بحث نه احمدی نژاد است نه روحانی.من با زبان علم اقتصاد با شما صحبت میکنم لطفا جواب دهید
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
چون مادر ایشان در دولت احمدی نژاد مشاور وزیر ارشاد و الان هم مشاور وزیر ارشاد هم طرفدار احمدی نژاد هم طرفدار روحانی .
United States
زدی ب هدف
آقای روحانی از میزان توانایی وزیرانش مطلع میباشد و خوب میداند با این وزیران کاری پیش نمیبرد لذا با سیاه نمایی دولت قبل علاج پیش از واقعه کرده چرا کارشناسان ایشان جواب دعوت به مناظره حسینی وزیر اقتصاد دولت دهم را ندادن این دولت راستگویان نیست بلکه دروغگویان میباشند
United States
بلدم بلدم این بود؟
United States
نگاه یک رو که خوب اجرا می کرد
سید فرید
Iran, Islamic Republic of
ایشان در دولت جدید به عنوان رئیس دانشکده خبر وزرات ارشاد هم منصوب شده. اینم به لیست مشاغل این...چند رنگ اضافه کنید
ایرانی
وقتی صداقت در کار نباشد و بین شعار تا عمل فاصله باشد .ودر این بین خدا را فراموش کنیم که ومکروا و مکرالله والله خیر الماکرین هست .
همین میشه دیگه
United States
آدم حرفه ای یعنی همین. کسی که برای تخصصش سراغش می روند. آقای احمدی افزادی از سردبیران بنام خبری شبکه خبر بودند که در جنگ عراق و امریکا مدیرکل اخبار این شبکه بودند و عملکرد حرفه ای داشتند. ضمنا همکاری ایشان با دولت قبل به روزهای اول دولت برمیگردد که خیلی ها که بعدا منتقد شدند در آن دوره طرفدار سرسخت احمدی نژاد بودند. صفار هرندی، حجت الاسلام ثمری، لنکرانی، محصولی و....
Iran, Islamic Republic of
دست پخت جناح راست!!!! اول بروید سوابق پدرش در دانشگاه مشهد در قبل انقلاب را پیدا کنید دیگر از این رنگ عوض کردن ها تعجب نمی کنید
Iran, Islamic Republic of
همینیه که شب آفتابی رو اجرا می کنه