شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳۲
۲۷۶

پاسخی به پرخاشگری علی مطهری علیه آیت الله جنتی

آقازاده حیات سیاسی خود را در حمایت از فتنه می‌بیند؟
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 327182
آقای مطهری شما در کمتر از دو هفته نظراتتان را عوض کرده اید یا در همین چند روز گذشته مدارک تقلب بعد از ۴ سال به شورای نگهبان ارائه شده است؟
پاسخی به پرخاشگری علی مطهری علیه آیت الله جنتی
به گزارش جهان، نیمروز نوشت: علی مطهری نماینده تهران، صبح امروز در نامه ای توهین آمیز نسبت به سخنان آیت الله جنتی در نمازجمعه واکنش نشان داده است.

علی مطهری که این روزها از نمایندگی مردم تنها حمایت از سران فتنه و آیت الله هاشمی را وظیفه خود می داند، در این نامه با واژه ای همچون «خشونت طلب» از آیت الله جنتی یاد کرده که «همیشه بر طبل تفرقه و خشونت و افراط» کوبیده است!

به نظر می رسد که علی مطهری تنها راه معاش سیاسی خود را در توجیه رفتار خانواده هاشمی و فتنه گران یافته است و جز پرخاش به مسؤولین نظام و تخریب دستگاه های امنیتی دولتی و غیردولتی هیچ احساس تکلیف دیگری ندارد. اگر این ادبیات گستاخانه علی مطهری را که این روزها تنها منبع حفظ حیات سیاسی وی شده است بی جواب گذاشته و به ادعاهای این آقازاده بپردازیم؛ باید به چند نکته اشاره کرد:

اول. علی مطهری در ابتدای نامه خود تمام داشته هایش را در همان خط اول بیان کرده و آورده است: «اساس این استدلال باطل است چون محاربه مطابق ماده ۲۷۷ قانون مجازات اسلامی عبارت است از «کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا به قصد ارعاب آنها به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد.» اما باید خدمت ایشان اعلام کرد: مطابق اصل یک صد و شصت و هفت قانون اساسی، در مواردی که قانون ساکت است، از منابع فقهی معتبر و فتاوی معتبر جایگزین قانون می شود و این از مسلمات قضایی کشور بوده و در سی و چهار سال گذشته بر اساس این رویه عمل می شده است. از این رو بوده است که در قانون جدید مجازات اسلامی بر اساس ماده ۲۸۶ هرکس به‌طور گسترده، مرتکب جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد، جرائم علیه امنیت داخلی یا خارجی کشور، نشر اکاذیب، اخلال در نظام اقتصادی کشور، احراق و تخریب، پخش مواد سمی و میکروبی و خطرناک یا دایر کردن مراکز فساد و فحشا یا معاونت در آنها گردد به گونه‌ای که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور، ناامنی یا ورود خسارت عمده به تمامیت جسمانی افراد یا اموال عمومی و خصوصی، یا سبب اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع گردد مفسد فی‌الارض محسوب و به اعدام محکوم می‌گردد.

این ماده در دوره نظام قضایی بعد از انقلاب مکرر اجرا شده و بسیاری از مفسدین فی الارض به اعدام محکوم شده اند. همچنین پیداست که حدود الهی که از زمان شارع مقدس لازم الاجرا بوده نیازی به درج در قانون عادی ندارد و به طور ویژه قابل اجراست برای مثال تا سال هزار و سی صد و هفتاد و پنج که توهین کننده به پیامبر مجازاتی نداشته است، بر اساس شرع مقدس مجازات می شده و اساساً حکم سلمان رشدی کافر نیز بر همین اساس توسط امام راحل صادر گردید. فتوای آیت الله شاهرودی در اعدام پدری که فرزند خود را به قتل رسانده بود نیز از مصادیق همان افساد فی الارضی است که علی مطهری از آن جاهل است و دائم بر جهل خود می کوبد.

دوم. مطهری در بخش دیگر اظهارات خود آورده است: «آقایان موسوی و کروبی به نتیجه انتخابات سال ۸۸ معترض بوده و آن انتخابات را از اساس باطل می‌دانستند و دلایل متعدد خود را نیز به مرجع قانونی ارائه کردند.»

می توان ده ها خط از تاریخ سال ۸۸ را برای ایشان یادآور شد و پرسید چه زمانی میرحسین و کروبی مدارک خود را ارائه داده اند؟ به چه کسی ارائه داده اند که خودشان هم خبر ندارند؟ این ادعای آقای مطهری حاصل خواب یکی دیگر از سیاسیون است یا اینکه مدت چهارسال گذشت از قضایای سال ۸۸ زمان خوبی برای تحریف تاریخ است؟ صرفا در اینجا به بخشی از مصاحبه علی مطهری در گفتگو با خبرگزاری فارس در تاریخ یازدهم آبان ماه سال ۹۲ اشاره می شود که علی مطهری در پاسخ به سوال «چرا این مدارک را سال ۸۸ به شورای نگهبان ندادند؟ چرا وقتی که شورای نگهبان چندین بار برای صحبت به آنها وقت داد نیامدند؟» می گوید: «شاید به این دلیل که از قبل، از طرف رهبر انقلاب اعلام شده بود که تقلب نشده است. بنابراین گفتند نظر شورای نگبهان مشخص است و فایده‌ای بر ارسال مدارک مترتب نیست. ولی از نظر من بهتر بود که مدارک را ارائه می کردند. بهتر است خودشان را بیاورید و از خودشان بپرسید، چرا از من سؤال می‌کنید؟»

آقای مطهری شما در کمتر از دو هفته نظراتتان را عوض کرده اید یا در همین چند روز گذشته مدارک تقلب بعد از ۴ سال به شورای نگهبان ارائه شده است؟

سوم. فرزند شهید مطهری در بخشی دیگر از این نامه می نویسد: «بی‌تجربگی و کینه‌ورزی وانتقام جویی مدیران بحران از حوادث سال۷۸ نشات می گرفت.» سوال از ایشان این است؛ شما که تا سال ۸۶ همه فعالیت و هویت سیاسی خود را مدیون نام پدر و مقاله های روزنامه کیهان تان بوده اید؛ چرا بعد از ۱۲ سال یادتان افتاده است که در سال ۷۸ و در وقایع کوی دانشگاه مدیران با بی‌تجربگی و کینه‌ورزی وانتقام جویی رفتار کرده اند؟ علی مطهری که سینه پردردی از رفتار اصولگرایان در حوادث کوی دانشگاه داشته چرا سال ۸۶ حاضر شد با سهمیه محمود احمدی نژاد وارد لیست مجلس هشتم شود؟

چهارم. این آقازاده سیاسی در ادامه می گوید: «قطعاً آقایان موسوی و کروبی اشتباهاتی داشتند و اتهاماتی متوجه آن‌ها است، ولی اگر همان ابتدا اجازه اظهار نظر به معترضان داده می شد و از سوی دیگر یک هیأت حل اختلاف عادل و بی‌طرف تشکیل می‌شد – نه هیأتی که تشکیل شد و هر شش نفر طرفدار آقای احمدی‌نژاد بودند – آیا قضیه به اینجا کشیده می‌شد؟»

سوال اینجاست که در کدام یک از سریال بیانیه های میرحسین در حدفاصل انتخابات تا بهمن ماه ۸۸ که فرصت اظهار نظر داشت؛ از اقدامات حامیان خود اعلام برائت کرد؟ در کدام اظهارنظر حساب خود را از همجنس بازان و سران اسرائیل و منافقین جدا کرده است که شما مدعی هستید که اجازه اظهارنظر به آنها داده نشده است؟ مگر نه اینکه خروجی این اظهارنظرها معرفی عاملان واقعه عاشورای ۸۸ به عنوان «مردان خداجوی» بود؟

آیا شهادت سعیده پورآقایی ها واقعیت داشت یا شهدایی همچون حسین غلام کبیری، بهمن جنابی، محمدحسین فیض، میثم عبادی، ناصر امیرنژاد، مسعود خسروی دوست محمدی، مصطفی غنیان، سجاد سبزعلیپور، سجاد قائد رحمتی، یعقوب بّروایه، علی فتح علیان، رامین رمضانی، حسین طوفان پور، حسام حنیفه، سعید عباسی، محرم چگینی قشلاقی، فاطمه سمسارپور، علیرضا افتخاری خاتونی، حمید حسین بیگ عراقی، عباس دیسناد، داود سبزی که اکثریت قریب به اتفاق شان بسیجی بوده و با اسلحه ای که کالیبر آن متعلق به سلاح های رسمی کشور نیست به شهادت رسیدند.

پنجم. مطهری در قسمتی از نامه خود نوشته است: «حصر خانگی بدون محاکمه، ظلم است و ظلم بد و مذموم است و باید از مظلوم دفاع کرد.» و می افزاید: « حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی بر‌خلاف سخن آقای جنتی همراه با رفاهیات نیست. محصورین، در چند اتاق، شبانه‌روز، تنها و تحت سیطره دوربین‌ها و شنودها به سر می‌برند که هر دو محصور نیز دچار بیماری شده‌اند. امتحانش مجانی است، خود آقای جنتی یک هفته به همین صورت زندگی کنند، ببینند دوام می‌آورند یا نه!»

برای آقای مطهری که این روزها همه اخبار و تحلیل های خود را از رسانه های ضدانقلاب دریافت می کند؛ باید گفت که ضدانقلاب هم چنین ادعایی ندارند و آقایان کروبی و میرحسین در طول مدت حصر خود تور ایرانگردی راه انداخته اند! برای مثال: تایید صحت سفر تفریحی به کاشان توسط فاطمه کروبی (درگفتگو با روزآنلاین) و سفر کروبی به سرعین اردبیل (فیسبوک محمد تقی کروبی) و سفر نوروزی میرحسین به شمال کشور (سایت بالاترین) تنها بخشی از شکنجه های دردآوری است که در این مدت به این افراد تحمیل شده است.

ششم. وی در پایان نامه خود با احتیاط و با قید «در صورت نیاز» خواستار «محاکمه علنی همزمان آقایان موسوی، کروبی و احمدی‌نژاد» شده است. حال سوال اینجاست که یک تحلیل گر سیاسی با چه ادعایی چنین ترکیب بندی را برای محاکمه پیشنهاد می دهد؟ محمود احمدی نژاد ۸ سال مدیراجرایی کشور بوده است و در حال محاکمه است. چرا مدیران اجرایی نظیر خاتمی و هاشمی که پیش از این تخلفات گسترده تری را انجام داده بودند هیچ گاه دادگاهی نشده اند و امروز احمدی نژاد پیش از خاتمی و هاشمی در حال محاکمه است؟ بدون شک تخلفات احمدی نژاد همتراز تخلفات روسای جمهور گذشته است و فتنه گری افرادی نظیر میرحسین و کروبی سنخیتی با تخلفات احمدی نژاد ندارد!

چرا علی مطهری که تنها ادعای سیاسی اش ادعای «خس و خاشاک» نامیدن فتنه گران توسط احمدی نژاد است؛ هیچ گاه توهین حسن روحانی به ۴۹ درصد از مردم ایران را نخواست ببیند؟ هرچند که مطهری بارها ثابت کرده است که تحلیل گر زیرکی نیست ولی به نظر می رسد که این روزها علی مطهری بیش از هرچیز حیات سیاسی خود را در چنین جنجال آفرینی هایی می داند.

جلیل محبی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
به قول حضرت علی علیه السلام
"جاهل را نمی بینی مگر در حال افراط یا تفریط"
این آقا همیشه یا از این ور می افتد یا از آن ور
بارها گفته ام باز هم می گویم مطهری به دلیل اینکه می داند دیگر در بین اصول گرایان پایگاهی ندارد به دنبال پایگاهی بر ای انتخابات آینده مجلس در بین اصلاحطلبان می باشد انشالله که مردم ... این آدم ... طلب را به ... خواهند زد است
انصافا که حق گفته....به این میگن مسلمان...پیرو پدر شهیدشه که جز حق نمی گفت
Iran, Islamic Republic of
شهادتین این اسلام هم لابد هاش....
اشتباهی منفی دادم
لطفا از این به بعد بجای علی مطهری از واژه وکیل الدوله استفاده کنید زیراایشان وکیل مردم نیست بلکه وکیل دولت هاشمی است...
مدرک از این بالاتر؟ ...
Iran, Islamic Republic of
جالب است که مطهری کوتاه نمیاد
اگه این اقایونو زودتر اعدام می کردید، هرکی از ننش قهر کرده نامه نمی نوشت
محسن
Iran, Islamic Republic of
کسی که تو قلب میلیونها ایرانی جا داره رو میخواید اعدام کنید؟ اونوقت با خشم مردم چه میکنید ؟
حسن
این توهین ها بخیر نیست آقا...
منطقی نقد کنید و حق رو روشن کنید نه این طوری.
سید حسین
خود این بابا با بی ادبانه ترین وجه هرچی دهنش رسیده گفته و اونوقت شما نگران توهین و ... هستی؟؟؟
مطهری متوهم، مغرور، بی ادب است و مشی نفاق را در پیش گرفته و مانند رفقایش تنها دلش به آقا زادگی اش خوش است.
حسن
در بیان به خود شخص توهین نکنید.
اگر نظر ایشان خطاست این توهین هم یک خطای دیگر است.
محسن
دقیقا همینطور است که گفتید!
خدا شفات بده ....
با سلام

متاسفانه ایشان آدمی است که نان آبروی پدر شهیدشان را می خورند و البته ادب آن شهید را یاد نگرفته اند. از سواد و بصیرت دینی بوئی نبرده اند و انشااله وابسته نباشند
فكر كنم ايشون وقت نكردن نون پدرشون رو بخورن و بيشتر نون آقاي هاش... رو خوردن كه اينجور حرف مي زنند. ولي ما هم چه انتظاري داريم كه ايشون شبيه پدرشون باشن.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
تو که ادعات میشه کمی به حسین شهید فکر کن و ازاده باش
شما چقد راحت به ديگران تهمت ميزنيد به اصطلاح مسلمان بدا به حالتان
احسان
مطهری تنها جوانمرد مجلس.
نا را جا انداختی عزیز
از کی تا حالا به آدم مش... می گويند جوانمرد؟!!
منظور کدام مجلس است.....
آره معلومه تو نیز مثل علی مطهری جوانمردی!!
آنکس که نداند ونداند که نداند
تا ابد الدهر در جهل مرکب بماند
شاید آن کس خود شما باشین!!!.................................
محمد رهنما
یه حرفی زدی که خود مطهری هم تعجب کرده از این نظرت
حمید حسنی
بی سواد ترین فرد مجلس
احسان جان :
Iran, Islamic Republic of
اگر حسین هم دوباره کمک بخواد ناصری نیست...

اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید....عین سنگ مغزتون رو سفت و غیر قابل انعطاف نکنید....

مطهری شیر مردی است...
این آقای مطهری جز توهین و متهم کردن دیگران چیز دیگری یاد ندارند شاید سواد لازم را ندارند
محسن
خدا رو شکر فکر کنم اینقد سواد داشته باشن که به ان پی تی نگن ام پی تی
ولی روش حال حاضر و رفتن یکطرفه به خانه قاضی در بین مدعیان غیر فتنه خطاست. در آن انتخابات شروع کننده توهینها احمدی نژاد بود از دزد نامیدن سران مملکت شروع کرد و با ادبیات بد ادبیات سیاسی مملکت را به چالش کشید و سپس رهبری اشتباه کرد و در حالی که همه احمدی نژاد را کاندیدا و مورد تائید رهبری اعلام و بقیه را منفور رهبری جا می زدند رهبری تکذیب نکرد . سپس نوبت شورای نگهبان رسید تا اعضای مهم آن رسما از اصولگرایان حمایت کنند و در اظهارات غیر رسمی اعلام کنند که مانع به قدرت رسیدن اصلاح طلبان خواهند شد و این اظهارات چنان دامنه دار ادامه یافت تا شائبه تقلب شکل بگیرد و بعد هم نحوه اعلام انتخابات تحریک کننده بود تا طرف دیگر را تحقیر کند و رهبری هم تاکید کردند که تقلب نشده است و بعد گفتند حالا رسیدگی کنید و سپس نحوه مدیریت اعتراضات به شکلی بود که به جای فراهم کردن شرایط مناسب اعتراض به خشونت کشیده شد.
وقتی نظرتونو خوندم تعجب کردم که ایا شما اصلا در جریان انتخابات بودی یا نه فقط لفظ قلم برای کوبیدن نظام و رهبری اومدی نظر دادی؟؟؟؟

1- رهبری از فروردین تلویحا به اصلاح طلبان که کمیته صیانت از آراء!!! تشکیل دادن تذکر دادن که ادعای تقلبو علم نکنید که دودش به چشم مملکت خواهد رفت و اقایان گوش ندادن.

2- ایشون صریحا در سفر کردستان یعنی اردیبهشت 88 حمایت از شخص خاص رو تکذیب کردن و اگر اهل انصاف و دیانت باشید و در صورت فراموشی اون سخنان به تاریخ اون موقع مراجعه کنید خواهید دید که ایشون بدون تعارف رد کردن.

3- احمدی نژاد 14 خرداد 88 جواب لجن پراکنی های موسوی و کروبی و رضایی رو در جریان انتخابات داد در حالیکه به اذعان رفتار اصلاح طلبان (ادعای تقلب از فروردین 88 و بعد اعلام پیروزی زود هنگام قبل از اتمام انتخابات) نقشه تقلب و شورش قبل از حرفهای احمد ینژاد کشیده شده بود

4- متاسفانه امثال شما شجاعت پذیرش خیانت سردمدارانتون رو ندارید و بهانه تراشی می کنید. در مقا مقایسه خیانت موسوی در برابر رفتار احمدی نژاد مثل این می مونه که کسی، کسی رو بکشه و بهانه بیاره که مقتول به گوشم سیلی زده!
برادر عزیز شما سوال اصلی را جواب ندادید و آن حمایت علنی بعضی...
جناب اين فتنه گرا وحاميان تند وتيز آنان بعد از اين كه دروغ تقلب نگرفت گفتند والان هم مي گويند تقلب نبوده بلكه تخلف بوده. حالا اين سئوال از اين ها پيش مياد كه تخلف كه طبق گفته خودشان يك روند بوده كه مربوط به مقطع قبل از انتخابات مي شده پس اگرراست مي گويند چرا همان موقع نگفتند وصبركردند تا نتيجه انتخابات معلوم شود بعد كه خودشان راي نياوردند زدند زيرميز.
حالا اگرخودشان راي آورده بودند چطور مي شد. اونوقت همه چي درست بود؟!
مسئله اين است كه اينها درتمام دوران بعد از انقلاب قدرت دستشان بود وبرايشان خصوصا براي هاشمي خيلي سخت بود كه اينطوري ملت به او نه گفت.
يك عده هم كه خودشون رو باسواد وهمه چي دان مي دونستن اينقدركوري خونده بودن احمدي باي باي كه كار براشون حيثيتي شده بود همين غرور باعث شد كه يادشون بره ٢٤ بزرگتر از ١٣ است همين!
از ...و تخلف مهمتر و بالاتر ....
به جز بند 3 با بقیه موافقم!
ALI 123
سلام دوستان . هرچند اظهار نظر منطقی و نقد منصفانه باید باشد. اما یک نکته این است که غفلت و ساده لوحی ما و سمپاشیهای رسانه های مغرض داخلی و خارجی کار خودشان را انجام می دهند. شاید روزی برسدکه جای حق و باطل در نظر بعضی از مردم عو...
طاهر
Iran, Islamic Republic of
با سلام
رهبری فرمودند که رای من مخفی است........
حامد
Iran, Islamic Republic of
باقیشو من میگم
5....
بعد می گویند آزادی نیست
زن جیغ کنم فریاد که آزادی نیست
هرچه دلش خواست به رهبری نظام می گوید بعد می گویند آزادی نیست
جهان چرا وقتی نقد منصفانه به روحانی یا هاشمی میزنیم درج نمی کنی ولی این چنین نظرات را درج می کنی
محمد
Iran, Islamic Republic of
مگر شما انصاف هم دارید اگر داشتید....
Iran, Islamic Republic of
اظهارات شما علمی و عقلانی نیست. ...
ببخشید کی در استادیوم ازادی احمدی نژاد رو دوماه قبل انتخابات ...
کاملا موافقم
... هم همین اشکالات رو... گرفتند
ایرانی
عالی بود مطهری خیال می کند چون پسر شهید مطهری است با سواد است گیرم که پدر تو بود فاضل ( که چنین بود) از فضل پدر تو را چه حاصل .
مجید مجد
United States
این سوالی است که سالهاست در ذهنم نقش بسته اما ایشون جواب نمی دن!
برخی می گويند علی مطهری يکی از آثار شهيد مطهری را ....
موسوی - اصفهان
Iran, Islamic Republic of
اگر برسی کنید تمام حرفهای ایشون مخالف صحبتهای حضرت آقاست ولی چون هنوز جرات مخالفت علنی با آقا را ندارد هر از چند گاهی حرفهای دیگران را که خفیف تر از صحبتهای آقا میباشد را به شدت میکوبه - خدا به راه راست هدایتش کنه
Australia
دقیقا همین است
گذر زمان این روی چهره ایشان را بزودی نمایان خواهد کرد
سها
چهره واضح ترازین؟؟؟؟
اگر هم قابل هدایت نیست که بی خیال...
یوسف
Iran, Islamic Republic of
با نظر شما کاملا موافقم...
Iran, Islamic Republic of
جناب موسوی از خودت مایه بزار ...
United States
دکتر فرمدوند کسانی که ضدیت مطهری را با آقا میخواهند مگر در گور آنرا ببینند.گرفتی نکته رو?
Australia
این آقا را اگر شما رسانه ها بزرگش نکنید عددی نیست که به خواهد جنجال آفرینی نماید
موسوی و کروبی هم به تاریخ پیوسته اند, باز هم اگر شما رسانه ها بگذارید
کافی است یک سر به کوچه و بازار بزنید تا متوجه شوید که مردم عادی برای این دو تره هم خورد نمیکنند
صد در صد
سکوت نمی کنیم
حسام
دوست عزیز ما اگه بخوایم سکوت کنیم، همین آقایون تاریخ رو تحریف میکنند و کاری میکنند که فتنه 88 به فراموشی سپرده شود و دوباره فتنه دیگری به راه بیاندازند

مردم باید هوشیار باشند
حسام
حضرت آقا هم فرمودند فتنه 88 و حماسه 9 دی نباید به فراموشی سپرده شود
Iran, Islamic Republic of
بدان که اگر پایگاه اجتماعی نداشتند....
با سلام و درود بر شهید مطهری و فرزند شجاع ان شهید که پیرو امام جسین (ع) است و حق را می گوید هر چند می داند برای ایشان خطر جدی دارد نان به نرخ روز نمی خورد و مانند شریح قاضی نیست که اخرت خود را فدای دنیا کند
Iran, Islamic Republic of
یعنی منطقت من رو کشته
United States
منطق ایشون مثل سیل و سونامی فیلیپینه
سها
....نان رابه نرخ روز نمیخورد!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
وای تو کشتی خودتو آخه......!
فعلاً که مثل اب... اشع... است که ظاهر مقدس دارد و در باطن ....
اگر حق را مي گويد چرا به توهين روحاني در مجلس به مردم اعتراض نمي كند . ايشان متاسفانه حق را نمي گويد بلكه حق را پايمال مي كند .
این بابا بدجوری قاط میزنه
علی
با حکم و نظر آقای علی مطهری قاچاقچیان مواد مخدر چون با سلاح به محاربه با مردم برنخواسته اند مفسد فی الارض نیستند !!!! بنابراین برخورد با قاچاقچیان و دستگیری آنان نیز ظلم است !!!!! آقای مطهری حق ندارد وکالت مردم شریف تهران را تبدیل به وکالت موسوی و کروبی نماید !! اگر ایشان یک هزارم وکالتی که برای موسوی و کروبی انجام میدهد را به وکالت برای مردمی که به او رای داده اند صرف می نمود شاید این گرانی ها و مشکلاتی که باحضور دولت جدید بیشتر شده است , رخ نمی داد . آقای مطهری ظلم این است که به جای رسیدگی به خواسته های معیشتی موکلان اصلیتان , به دنبال زیاده خواهی ها و جاه طلبی های دو مهره سوخته غرب و دشمنان این نظام هستید ؟؟!! آقای مطهری یکبار دیگر به قسمی که در شروع مجلس باصدای بلند یاد کرده اید مراجعه و توجه نمايید , نکند خلاف آن عمل کنید که می کنید !!
محمد
علی جون بهتره شما در باره مسائل فقهی نظر ندی ...
Iran, Islamic Republic of
حتی آقای جنتی هم تهمت مفسد فی الارض بودن به این آقایان نزد شما از ایشان هم سبقت گرفتید
بحث فعلا سر محارب و باغی و یاغی و از این جور حرفها بوده
نتيجه اش يکی است به هر حال اگر قرار بود بی تعارف برخورد شود قطعاً حکم اين دو خبيث اعدام بود.
محمد
Iran, Islamic Republic of
...واگر کسی که جرمش مشخص نشده وهیچ قاضی حکم به خیانتش نداده را مورد اهانت قرار دهد...
... خودتی
عبد
چه بینش سیاسی ضعیفی داره که احمدی نژاد که در سال 88 اینقدر مظلوم واقع شد را هم تراز فتنه می داند شاید هم به دلایل عداوت شخصی با احمدی نژاد این چنین خود را به خواب زده است خداوند همه را به راه راست هدایت کند
احمد
درود بر شرافت و ازادگیت مطهری
United States
آزادگی برای کجا و چه کسانی؟
آزادگی یعنی طرفدار حق باش
ایشان کجا طرفدار حقند؟
آزاده یعنی طرفدار حق بودن
ایا آقا کجا طرفدار حق هستند؟؟؟
مخصوصا اون قسمتی که وقتی به خانم فاطمه زهرا سلام الله جسارت شد و دست به دامن علی مطهری شدیم سکوت کرد ولی وقتی احساس جسارتی نسبت به فائزه خانم کرد رگ غیرتش زد بالا و سینه سپر کرد!
احسن و خداوند جزاي خيرت بدهد
میگن ایشون تو جلسه ای که نمایندگان در مورد مسأله ای میگن نظر آقا چیز دیگه ای هست ،بر میگرده با ... تمام میگه چرا اینقدر....
کاش شورای نگهبان صلاحيتش را رد کرده بودو....
مطهری خودش را در مقابل مقام....
علی
United States
تحلیل شما واقعا... بود
بابا احمدی نژاد ... دیگه سنگش رو به سینه نزنید -
کمر مردم داره میشکنه تو هنوز داری از چی دفاع میکنی ؟
اصلا چرا راجع به این بشر وارونه اینقدر بحث میشه....
محمد
....شخصيت ژله اي وي نشان ميدهد اظهارات و مطالب وداستان ها او چندان قابل اعتماد نيست . يك احساس شخصي است جدي نگيرد.
من يكبار ديگر هم در باره اين آقا كه نمايندگي اش را از تصدق سري پدر شهيدش به يدك مي كشد حالا به خاطر اينكه در نوجواني پدر بزرگوارش را از دست داده احساس ... خود كم بيني مي كند و مي خواهد به هر روشي خودش را بر سر زبانها بيندازد ....
حامد
حقيقتا مطهري ازشير مردان روزگار ماست سلام بر او وبر پدر بزرگوارش
این آدم ... ازعقلانیت پدر را به ارث نبرده!!!!!
United States
صفر صفر راحت
اگر امروز شهید مطهری زنده بودن همین شما ها ایشون رو مورد اتهام قرار می دادید .
...
دیدگاه های شهید مطهری را بررسی کن بعد نظر بده
Iran, Islamic Republic of
اینها همه برمیگردد به یکی از اصول قانون اساسی ....
United States
مطهری راست میگه. با تمام ارادتی که به آیت الله جنتی دارم، جای حکم دادن نمازجمعه نیست. اینجوری سنگ رو سنگ بند نمیشه. دادگاه برگزار کنید موسوی و کروبی اعدامی هم شدند مهم نیست
مرصاد
United States
سلام علیکم
اگر مشکلات از تریبون نماز جمعه مطرح نشن و بینش سیاسی مردم بالا نره پی دیگه این تریبون به چه دردی می خوره ...
اونهایی که دارن سنگ سران فتنه رو به سینه می رنن در حقیقت با اعتفادات و امنیت و آرامش مردم جمهوری اسلامی مشکل دارن ... این مسئله مهمی هست و این هوشمندی آیت الله جنتی هست که این مسائل رو مطرح کردن
ضمن اینکه آیت الله جنتی حکمی از پیش خودشون صادر نکردن؛ بلکه چند تا قانون و حکم مشخص و از طرفی عطوفت و لطف نظام رو یادآور شدن تا کسی خیال باطلی به سرش نزنه.
ایرانی
همه انهایی که در زمان احمدی نژاد منافع شخصی شان از بیت المال قطع شد بد جوری قاطی کرده اند.
استغفرالله ، اشتباهاً منفی زدم.
ایرانی
در عوض اونایی که در دوره احمدی نژاد دستشون به بیت المال رسید خیلی خوشحالند. ....
پاسخ اقای مطهری به جنتی بسیار منطقی ومستدل بوده است ....
سید محمد محسن
درست حرف بزن ...
سها
خب این بیچاره روکه همه میدونن حالش خوب نیس.موندم چطور رد صلاحیت نشده ازهمه بد تر تهرانیا باچه منطقی به این ...رای دادن؟؟
United States
جدا باید بره خودشو و تفکراتشو درست کنه کلا معلوم نیست کدوم طرفیه
سخت نگیر بابا قدری زیبا کلامی میزنه!
جلیل محبی کیه خوب بود جواب آقای مطهری را حد اقل جهره سیاسی مطرح و همطراز ش میداد ضمنا مخاطب ....
Iran, Islamic Republic of
این... اسما اصولگرا است اما رسما یک... طلب تمام عیار است
مجید مجد
United States
باز ایشون نظر دادن؟
United States
خدا انشاالله عاقبت همه ما و آقای مطهری رو ختم به خیر کند انشاالله
کاظم
این آقا رو زیادی جدی نگیرید. بقول اون دوستمون در سریال دودکش: این آقا کلا اون بالاست، فقط گاهی اوقات رو زمینه!
نويد
من اصفهان هستم اما همين الان به فكرم زد واسه انتخابات بعدي بيام به تهران بهش راي بدم كه حقشه .
مجید مجد
United States
فقط یادت باشه داری میای بلیط بگیر و بدون بلیط سوار اتوبوس نشو که حرکت نکرده حاج حسن با داس پیادت می کنه....
مجید آقا همه رو که پیاده نمی کنن. اول میگن آخر خط ما اونجاست اهلشی سوار شو ، نیستی پیاده شو!
علی
اصفهانی ها زرنگتر و با هوشتر از این حرفها هستند که مرتکب چنین خطای فاحشی بشوند
پیشنهاد می کنم برای اینکه در هزینه سفر صرفه جویی شود دنبال اتوبوس تا تهران بدوید!
بله این دنبال اتوبوس دویدن برای حفظ اندام سیاسی هم بهتره!
نويد
اي بي دقتها من گفتم در اصفهانم نگفتم كه اصفهاني ام!!!!
متولد تهرانم وساكن اصفهان ،دوستان بي دقت
ستار
Iran, Islamic Republic of
چرا همه نماینده های خوب ماله ما تهرانیها باشه؟!
این خارج از عدالته.
....
مدرس زمانه
درود بر شهید غلام کبیری
مجید مجد
United States
خداوند رحمتشون کنه
امیر
درود بر شرفش
مجید مجد
راه خات...بسته نیست گرچه خاتم....در نظام مسئولیتی ندارد و برفت.افرادی هستن که راه ایشون رو ادامه بدن
بی نام
Iran, Islamic Republic of
خون استاد شهید در رگ فرزندشان است که باعث می شود در مقابل ....
علی مطهری دقت کن....
امیدواریم جناب آقای دکتر مطهری عاقبت به خیر شوند.
از دیوار ...باید ترسید...
ازینکه ایشان باعث شده آدم های افراطی....
عاملین اصلی فتنه 88 که دو فتنه گر هستند باید اعدام شوند
مطمینی فقط دوتا بودند؟
عجب سایت... اگر کسی وقت بگذارد و در میان مطالب بگردد غرض ورزی...
محمد
Iran, Islamic Republic of
یعنی کسی نیست جلوی این ...بگیره ...
محسن از قم
Iran, Islamic Republic of
یک مرد در مجلس است آن هم مطهری
تندرو خودتان هستید...
...

من انقلابی ام. و افتخار هم میکنم که انقلابی ام.
...
Iran, Islamic Republic of
حالا کی با تو کار داره که میگی من انقلابی ام- منم بروسلی ام
میدونید دشمنان نظام به چه کسانی میگن تندرو؟

به کسانی که طرف نام اسلامی اند و انقلابی هستند. شما هم براساس گفته های دشمنان حرف میزنید.

...
درود بر مطهری.
شمایید
خودتون که بدترید
صرفا جهت اطلاع!
خودتون که بدترید یعنی اعتراف به اینکه ما بدیم ولی شما در مقام مقایسه از ما بدترید! اینطور مواقع میگن خودتون بدید!
متاسفم برای این تفکر
به شما می گن؟
میدونید دشمنان نظام به چه کسانی میگن تندرو؟

به کسانی که طرفدار نظام اسلامی اند و انقلابی هستند. شما هم براساس گفته های دشمنان حرف میزنید.

من انقلابی ام. و افتخار هم میکنم که انقلابی ام.
میدونید دشمنان نظام به چه کسانی میگن تندرو؟

....
امیر
مثل اینکه شما تا حالا مرد ندیدی
کامران
یک فتنه گر در مجلس است....
متاسفم برات خودتو به نفهمی نزن!
خوب از اقای مطهری ...
منصور
Iran, Islamic Republic of
درافراط وتفريط نفر اول مجلس هست اين بشر؛ بدون نشان از پدر.
امیر
البته میدونم بی ادبیه و غیر قابل انتشار .... یادش بخیر چند سال پیش یک نمایشگاه کوچک فرهنگی توی چادر در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بر پا شده بود که این علی مطهری بیرون چادر منتظر کسی بود....
مهدی
برادر عزیز چرا سفسطه می کنید، اصلا حرف های آقای مطهری همه غلط و حرف شما درست، شما که مرد هستید ....
Iran, Islamic Republic of
انصافا" استدلال های آقای مطهری مجموعا" صحیح بوده و مصلحت اندیشی و خیر خواهی در آن کاملا" مشهود است ......
جک خنده داری بود.
ehsan
...
واقعا اگر دفاعیات شما این طور است وای به حال این ...
آقای جنتی ممنونم
Iran, Islamic Republic of
اگرآقازاده شهید مطهری به خاطر... پدرش اینقدر سر به آسمانها می ساید...
تو مجلس یه مرد بزن ...
بابا اینقدر ارجیف این ...رو تیتر نکنید، ...
Iran, Islamic Republic of
درود بر شریفترین نماینده تاریخ مجلس ایران اسلامی
شهدای 7 تیر مجلس همه برید کنار علی مطهری یه تنه آمد!
محمد
خدا شفا بده ........
حسین
شما بیشتر به شفا نیاز داری
شهامت دهسرخی
اکر انتساب به شهید والامقام علامه مطهری نبود ایشان در جغرافیای نخبگان و مسولین مجال طرح نمی یافتند...
United States
درود بر شرافت علی مطهری
آخه یکی نیست بگه تو که ......
شما چرا درباره برگزاری دادگاه... شدین چیزی نگفتین چیه برگزاری دادگاه بصلاحتون نیست ...
قرص اعصاب چیز خوبیه!
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرزند خلف شهید مطهری، ....
Iran, Islamic Republic of
از دفاع جانانه شما نسبت به سخنان اقای جنتی تعجب نمی کنم چون حیات سیاسی شما در این است فقط یک سوال قانونی : حصر خانگی به چه قانون وودستوری بوده ؟
علی طبرستانی راد قم
حصر خانگی دو فتنه گر توسط شورای عالی امنیت ملی تصویب شده است که در قانون پیش بینی شده!!!!
حال سوال می پرسید قوه قضائیه چکاره است؟؟
روی جمله شورایعالی امنیت ملی دقت کن جوابتو می گیری!!!!
از مشهد
درود بر مطهري كه روح آزادگي را از پدر به ارث برده
....
برو یکم کتاب های با ارزش شهید مطهری رو بخون میدونم که وجدانت انشاالله بیدار میشه وحق رو خواهی گفت.
از بهبهان
مطهری با اینکارهایش آبروی برای پدرش نگذاشته است .....
اميد
من به آقاي مطهري توصيه ميكنم كه فكر كند كه مطالب ايشان چه خوراك خوبي براي رسانه هاي دشمنان فراهم ميكند....
.....پدر مردمو دراوردي
سیدمسعود
حالا خوب توی این کشور کسی پیدا نمیشه....
سجاد
بدبختی ما این است که همه آقایان مجلسی....
مطهری و طرفداراش ....
واقعیت این است که اقای جنتی....
درود بر غیرت و شرف تو ای مطهری عزیز تنها نماینده ای که شباهت به نماینده مجلس دارد توئی درود بر روان پدر مطهرت باد ....
ولايتمدار منتظر
با سلام
...
من گله ام از مطهري و امثال اون نيست.
گله از ...ه كوتاهي بي حد و حصري در مورد اين آقايان نشان داد.
محسن
زنده باد مطهری که پا روی حق نمی گذارد وهر که حرف بی محتوا بزند می گوید بنشین !!
سها
حرف بامحتواهم میزنن ایشون؟
یادته فامیلی یکی از نمایندگان مجلس رو مسخره کرد همین کسی که میگی پا روی حق نمیگذاره؟!!!
آرمان
United States
در این سالها این آقا هیچ خاصیتی برای این ملت نداشت....
از اساس این مقاله کذب هست...
حاج محمد رضا
آره هر چی شما ها و ضد انقلاب بگین درسته بقیش دروغ
جلل خالق
مشکل اینجااست که شما مطهری را آدم معمولی میشمارید. او رفع القلم است. یعنی از کسانی است که گناهی بر آنان نوشته نمیشود. مانند مجنون و کودک !!!
رضا
Finland
توکشور ما یه سری هستند از گفتن فتنه وفتنه گر و مخالفت با مذاکره هسته ای...
محمد
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم منفی - - - - - - - - - - -
لعنت خدا به كسي كه هر ادمي را تحقير كند
محمد
... اقای مطهری فقط در حد... این فرد صحبت کرده.

...
ليلا
اقاي مطهري!شما يا ... يا ........
فقط با هوار هوار کردن و خوشحال کردن سلطنت طلبان و منافقان این فرد ابراز ...
mhr
United States
دمتون گرم
به قول خودتون مطهری حیات سیاسیش در گرو حمایت از فتنه گرهاس
احسنت بر مطهری.....
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اما چون خیلی از فتنه ضربه خوردم.ونمیتونم تحمل کنم.وشما هم حق دارید کامنت منو منتشر نکنید.اما اگه تونستید اینو به مطهری نشان بدهید وبگوید یه ایرانی گفت:به همان ....
احمدي نژاد گرچه اشتباهاتي داشته ولي خيلي كمتر از اشتباهات افرادي نظير هاشمي،خاتمي،فتنه گران و افرادي مثل مطهري است.
اين بد رفتاريها باعث خواهد شد مردم دوباره به احمدي نژاد اعتماد كنند.
حمید
چرا شما اصولگراها اگه راست میگین م....میترسین!!!!؟
ع.ا.
اولاً:خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند انسانهای بد را از صلب انسانهای خوب خارج می گردانیم علی مطهری از صلب پدری بزرگ استاد شهید مطهری بوجود آمده است
ثانیاً: امام حسین علیه السلام می فرمایند اگر دین ندارید آزاده باشید
اٍه یادم نبود این فتنه گران که امام حسین را قبول ندارند اگه قبول داشتند که در روز عاشور این چنین نمی کردند خداوند اصلاحشان نماید اگر نمی شونند نیست و نابودشان نماید
رضا
علی مطهری کیه؟
اصغر
پسر کروبی به جنتی توهین کرد وپسر مطهری هم به جنتی توهین کرد ....
نفست حقه مطهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مطهری مدرس زمان
با سلام و درود بر شهید مطهری و فرزند شجاع ان شهید که پیرو امام جسین (ع) است و حق را می گوید هر چند می داند برای ایشان خطر جدی دارد نان به نرخ روز نمی خورد و مانند شریح قاضی نیست که اخرت خود را فدای دنیا کند
خوشم میاد بعضیها نمیخوان سرشونو از زیر برف بیرون بیارن....
Iran, Islamic Republic of
آقای محبی خیلی محدود نگر....
... اينها همه علايم و دلايل اثبات اين مطلب است. قبل از هر چيز خوب فكر كنيم بعد افاضه نماييم
...-تو که فرق محارب و مفسد فی الارض را نمی فهمی بهتر مقاله ننویسی.....
اين اقا خيلي....ضمن بايد بدون كي و كجا هست.
بي ادب.
بي نزاكت
آقای محبی مثلا شما یک حقوق دانان هستید؟ ....
مجید
مطهری یک سیاستمدار کال است....
United States
درود بر جنتی عزیز
وحید
بهترین گفتار آنست که نه ملال آورباشد ونه نارسا
امام علی(ع)
Iran, Islamic Republic of
درود بر مطهری
سیدالیاس
مگر آقای ....نبودند
....
France
هیس...
Iran, Islamic Republic of
روح شهید مطهری شاد....
عطا ازتهران
تمام ناراحتی این آقا از عزل شدنش توسط احمدی نژاد ازمدیریت گمرک کشور....
کیا
Iran, Islamic Republic of
فاسقین از منافقین بدتر... مرگ بر فاسق
علوی
Iran, Islamic Republic of
هرآن کس ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش ندانش پسر این بنده خدا علی ... -....
محمد
یاد زمان امام حسین علیه السلام افتادم.


.... کرده است!!!
شما چه علاقه ای به اعدام افراد دارید؟
واقعا با چه مدرک و سندی راجع به شرایط میرحسین و کروبی سخن می رانید؟....
ایشان انسان شریفی است .....
لطفاً از این لفظ استفاده نکنید: فرزند شهید مطهری
.... ولش کنید خودش...
چرا ... از محاکمه علنی میترسید
گله من که خیلی دوستش دارم. راستگوئه خدا پدر و مادرش رو بیامرزه که فقط طرف قدرت را نداره.
پیگیر
خدایش وقتی دارین نظر رو تائید میکنی نگاه کنید ببینید چندتا چند تا نظر یکدفه میره...
ظریف
خوب است علی مطهری دوره ی خلافت حضرت امیر (ع) را مرور نماید تا همزاد خودش....
افشین
اتفاقا" تنها نماینده ای که ثابت قدم هست آقای مطهریست درود بر شرفش
Iran, Islamic Republic of
خوبی مطهری؟ساامت روح و روان داری؟
mohammad2del
...

درود خدا بر مطهری کبیر
تواب
Switzerland
تمام تحریمهای سخت آمریکا و اروپابعد از قائله ؛فتنه گران در سال 88 مصوب واجرا شد .وکاملا هماهنگی سیاست تشدید فشارها و تحریم ها دشمنان با برنامه های احمقانه و متکبرانه فتنه گران داخلی ؛قابل اثبات است . حداقل صد میلیارد دلار به کشور خسارت زدند وبه آبرو واعتبار جمهوری اسلامی را درجهان لطمه جبران ناپذیری زدند .دشمنان را علیه ملت ایران متحد کردند.آنها میخواستند با دست این احمق ها ایران را مثل سوریه شخم بزنند.خدا کمک کرد و شر آنها را بخودشان برگرداند.مکتب اسلام ورهبریت الهی ولایت فقیه و اکثریت ملت فهیم ،سه رکن تداوم راه شهدا و امام راحل است.انشاءالله
سلام برادر جهان ورای از این که کی راست میگه کی راست نمیگه یا از این جور چیزا. ....
Iran, Islamic Republic of
نویسنده عزیز
...
هرچه سعی کنی حتی نمی توانی حرفهای ایت الله جنتی را توجیه کنی .
خدا اخر و عاقبتمان را بخیر کند .
بابا
United Kingdom
درودبرشرافت علی مطهری که نان به نرخ روزنمیخوررد،....
بهزاد
United States
مگر جناب جنتی طرز حرف زدن ....
عيوضى
Canada
جهان من ميدونم ////و....
Iran, Islamic Republic of
بابا اينو از مجلس بندازين بيرون تا بيشتر از اين آبروي مجلس رو نبرده اون از فحاشي هاش اون از تحديد هاش اينم از حمايتش از جنايتكاران ٨٨
مطهری بای بای
کاش متن نامه را قرار می دادید. در این نامه از "پرخاشگری" خبری نیست. هرچند علی مطهری در این نامه هم مواضع اسرائیل پسند خود را باز هم تکرار کرده است
Iran, Islamic Republic of
درود بر مطهری
فرهاد
اقاى مطهرى ميگويد همه در برابر قانون يكسان و قانون را خوب يا بد با احترام نگاه كنيم اميد وارم همه ايران باين نتيجه برسند
من
لاقل می دادید یکی بنویسه که بفهمه حقوق جزا یعنی چه؟!واقعا خندیدیم
محمد رضا
احسنت؟؟؟؟
خدایا بصیرت ما را افزون بفرما
آمـــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــن
اتفاقا خارج ار مباحث درست يا غلط بودن اين نوشته يا نوشته اقاي مطهري بايد قاطع گفت جسارت مطهري در گفتمان دفاع از كسي كه در حصر است....
Iran, Islamic Republic of
چه طور بالاترین همه سخنها و مطالبش جز این یک مورد درست است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درود بر شرف مطهری عزیزلااقل ایننماینده حق نمایندگی از طرف مردم را بجا میاورد عین مجلس قبل که وکیل الدوله بودند نیست
رضا
Iran, Islamic Republic of
چه میکنه این پسر(به سبک فردوسی پور بخوانید)
تاکی باید هتاکیهای این اقا...راتحمل کردایادیگران اینقدراجازه دارندبه ارکان نظام حمله کنند....
علی مطهری در ادب صفر است....
کینه چقدر ؟؟ مگر هاشمی با شما په کرده که همجون منافقین باایشان سرناسازگاری دارید؟؟؟؟؟؟؟
علی
عالی بود
درود برمطهری دانشمند....
Finland
پسرنوح بابدان بنشست ره پدر گم کرد.
Iran, Islamic Republic of
محارب بودن یانبودن یک بحث یک حقوقی است نه سیاسی و کسی که اجتهاد در فقه و حقوق دارد میتواند نظر دهد پس امثال مطهری ها از دایره بحث خارجند
United States
شما که ادعای نمایندگی مردم را می کنید چه کار مثبتی برای مردم انجام دادید درود به شرف آقای مطهری که حداقل از حق یک شهروند ایرانی دفاع می کند.
مطهري اگر به احترام پدرش نبود تو کل ....
آقای لاریجانی چند سال پیش در موردایشان نظرات خوبی ارائه کردند وو ظاهرآٌ دوری از ایشان به مصلحت همه میباشد.
بگوبابا عرض خود نبر.لااقل بخاطرحرمت پدرنزد ملت حرمت داری کن بی عقلی کاقیست
درود بر اصلاحات....
Iran, Islamic Republic of
درود بر علي مطهري كه با آزادانديشي نشان مي دهد شهيد مطهري زنده است
به نفر رو هم حرف حق می زنه ، بکوبید !
Iran, Islamic Republic of
خواندن .... اين شخص كافي است كه طيف و "بصيرت" او را به عيان ببيبنيم.
كي ميخواهيد از سر خوان گسترده ملت.... خود را كم كنيد ؟؟؟؟
United Kingdom
دم مطهری گرم. مثل اینکه میخواد رئیس جمهور بشه . دارخودشو عزیز ملت میکنه. ت...
دلاور
درود بر فرزند خلف شهید مطهری
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
دنیا رو نگاه کن هر چی سوسول سطل آشغال آتش زنه شده طرفدار و سینه چاک علی مطهری! همه اینها از گور باند مافیایی ا . ر شعله ور می شود.
حسین
آقای محبی = مطهری یک مرد تمام عیار هست خودتو جمع کن
سورنا
ولش کنید! بنده خدا بی آزاره!
پسر کو ندارد نشان از پدر ، نشاید که نامش نهند آدمی
اگر احترام پد شهیدت نبود تو کجای این مملکت جا داشتی .
Iran, Islamic Republic of
... مگه الکیه؟...