يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۱

سلحشور و سرگردانی ۴۰ ساله بنی‌اسرائیل

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 325597
کارگردان سریال «حضرت موسی(ع)» گفت: در قسمت ۵۷ این مجموعه داستان فرا رسیدن سرگردانی چهل ساله قوم بنی‌اسرائیل را نگارش می‌کنم.
به گزارش جهان، فرج‌الله سلحشور کارگردان «حضرت موسی(ع)» در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: مشغول نگارش قسمت ۵۷ این سریال هستم و تنها ۱۵ قسمت آن باقی مانده است که امیدوارم تا پایان سال نگارش آن به پایان برسد.

وی افزود: در این قسمت، فرا رسیدن سرگردانی چهل ساله قوم بنی‌اسرائیل را نگارش می‌کنم.

سلحشور با بیان اینکه، دیگر سرمایه‌گذاری بر کارهای ارزشی، مذهبی و قرآنی انجام نمی‌شود، اضافه کرد: از این به بعد تولید اینگونه کارهای ارزشی تعطیل می‌شود و مورد حمایت هیچ ارگانی قرار نمی‌گیرند.

به گفته این کارگردان، تولید این سریال‌‌ها، نیازمند تامین بودجه و حمایت سازمان‌های دغدغه‌مند است که دیگر کسی توانایی تامین منابع مالی ساخت این برنامه‌ها راندارد.

وی یادآور شد: مسیر عدم اهمیت دادن به کارهای ارزشی، همان تهاجم فرهنگی دشمن است که سعی دارند از این راه و با اعمال قدرت نظرات خود را بر فرهنگ ما قدرت خود را بر ما تحمیل می‌کنند.

سلحشور پیش از این در مورد سریال حضرت موسی(ع) گفته بود: این سریال عظیم‌ترین اثری است که تا به حال تاریخ دنیا به خود دیده است و خیلی فراتر از توان ماست البته از لحاظ تکنیکی هم باید خود را بالا بکشیم که نیاز به بودجه دارد. باید ببینیم مسئولین ذیربط برای این کار وقت می‌گذارند یا خیر. هر قسمت این سریال ۵۵ دقیقه است که هر دو قسمت معادل یک فیلم سینمایی عظیم است و فقط حدود ۵۰۰ دقیقه جلوه‌های ویژه دارد.

این اثر در صورت ساخت جزء سریال‌های الف ویژه صدا وسیما محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *