دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰

فرانسه‌ناگزیرازهماهنگی باصهیونیستها است

سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 325039
وزیر امور خارجه فرانسه اگر نگران صلح است باید تلاش کند که سلاح های اتمی و کشتار جمعی رژیم صهیونیستی از بین برود و نه با ادعاهای واهی دنبال توقف فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران باشد.
به گزارش جهان، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «تابش کوثر» در واکنش به مواضع اخیر وزیر امور خارجه فرانسه در خصوص برنامه هسته‌ای ایران گفت : این مواضع نشان دهنده این واقعیت تلخ است که عملا ساختار سیاسی این گونه کشورها این است که آنها برای برداشتن هر گامی ناگزیر هستند با هماهنگی صهیونیست ها حرکت کنند .

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت : اینگونه موضع گیری ها هیچ گونه تاثیری در سیاست های جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت ، به دلیل اینکه همه ی سیاست های جمهوری اسلامی ایران در عرصه فعالیت های صلح آمیز هسته ای بر مبنای عهد نامه ان پی تی و مقررات آژانس است ، بر خلاف رژیم صهیونیستی که با داشتن بیش از دیویست کلاهک هسته ای ، یکی از مهم ترین تهدید های صلح و امنیت در خاورمیانه است .

بروجردی در ادامه تصریح کرد : بنابراین وزیر امور خارجه فرانسه اگر نگران صلح است باید تلاش کند که سلاح های اتمی و کشتار جمعی رژیم صهیونیستی از بین برود و نه با ادعاهای واهی دنبال توقف فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *