يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰

بروجردی روند مذاکرات را مطلوب دانست

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب: 402690
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ۱+۵ را مطلوب دانست و تاکید کرد که سرنوشت جمهوری اسلامی به نتیجه مذاکرات وابسته نیست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علاءالدین بروجردی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران بروجردی روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ۱+۵ را مطلوب دانست و گفت: البته سرنوشت جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور قدرتمند و تعیین کننده، به نتیجه مذاکرات وابسته نیست.

وی افزود: مذاکرات با ۱+۵ نشان داد که فضاسازی های خلاف واقع آمریکایی ها علیه ملت ایران مبنی بر ساخت بمب هسته ای کذب محض بوده و استقبال ایران از مذاکرات همه آن فضاسازی ها را خنثی کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با صبر و حوصله در حال مذاکرات هسته ای است تصریح کرد: هدف ایران در انجام این مذاکرات خروج از بن بست ها و باز شدن گره هاست.

وی افزود: اگر نتیجه نهایی مذاکرات یک توافق باشد حتما برد با جمهوری اسلامی خواهد بود و اگر این توافق حاصل نشود، صورتحساب آن به پای آمریکایی ها نوشته خواهد شد.

بروجردی ادامه داد: از عمده معضلاتی که می تواند این مذاکرات را از توافق دور کند دخالتهای رژیم صهیونیستی در مذاکرات و فشار آوردن به آمریکایی ها است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته ما صادقانه در حال ادامه دادن روند مذاکرات تا رسیدن به توافق هسته ای هستیم و تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران که مورد تایید مقام معظم رهبری، مجلس شورای اسلامی و دولت هستند، این مسئولیت سنگین را دنبال می کنند و امیدداریم این تیم هوشیار مذاکرات را به نتیجه روشن و صریحی برسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *