شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۳

دلایل دلخوری ناطق نوری از حسن روحانی

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب: 324962
گفته می‌شود ناطق نوری از روندی که پس از انتخابات ریاست جمهوری در پیش گرفته شد و به برخی توصیه‌های او گوش داده نشد، دلخور است.
به گزارش جهان به نقل از قانون‌آنلاین، چندی پیش ناطق نوری طی گفت‌وگویی خبر از بازنشستگی سیاسی خود داد. البته او چندین سال است که پستی کلیدی در عرصه سیاست نداشته و سن و سال را به عنوان بهانه‌ای برای اعلام بازنشستگی سیاسی‌اش اعلام کرده است. اما گفته می‌شود او از روندی که پس از انتخابات ریاست جمهوری در پیش گرفته شد و به برخی توصیه‌های او گوش داده نشد، دلخور است.

برخی افراد نزدیک به شاخه ورزشی جمعیت موتلفه خبر می‌دهند که ناطق نوری از روحانی خواسته بود دادکان را به عنوان وزیر ورزش به مجلس معرفی کند؛ در حالی که دادکان بین چهار گزینه‌ای که معرفی شدند و معاون روحانی که اکنون سرپرست این وزارتخانه است، جایی نداشت.

گزینه دوم ناطق برای این وزارتخانه گویا «نیازی» بوده که همشهری ناطق نوری است و سابقه کار اجرایی در استان مازندران را دارد اما نیازی نه تنها برای وزارت ورزش بلکه برای استانداری مازندران هم از سوی روحانی به همکاری دعوت نشد و رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران سمت استانداری این خطه را دریافت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


غفاری
آقای ناطق چرا دلخور است . بعضا اقوام درجه یک ایشان همه که وزیر و رئیس شدند.
مهدی
امیدوارم آقای روحانی فراموش نکنند که به پیشنهاد جناب آقای ناطق وکمک ایشان و دیگر بزرگان پیروز انتخابات شدند.
كل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمودي !!!!!! ناطق اگرحرفش خريدار داشت در سال 76 مردم حرفهايش را مي پذيرفتند و به او راي مي دادند !!!!!!!!!!!!!!نه اينكه ما به پيروي از روحانيت مبارز جامعه مدرسين و ديگر بزرگان اينهمه برايش كار كرديم فقط 7ميليون راي آورد !!! البته خوب شد كه راي نياورد زيرا در سال 88 نشان داد كه لياقت آنهمه طرفداري را نداشت!! آقاي عارف از ايشان مردتر بود با اينكه عارف ديدگاهش اصلاح طلبي بود در نماز جمعه رهبري سال 88 بود ولي ناطق نيامده بود