يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۱

سجادی رای اعتماد را کسب می‌کند

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 324497
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت وزیر پیشنهادی ورزش در این حوزه بسیار بالا است و به احتمال فراوان وی رای اعتماد خواهد گرفت.
به گزارش جهان، حسین طلا در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد انتخاب نصرالله سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: معمولا افرادی که می‌خواهند پست بگیرند از ۲ منظر بررسی می‌شوند.

وی افزود: یک منظر از لحاظ صلاحیت عمومی است که افراد نباید ساختارشکن باشند که خوشبختانه سجادی چنین شخصیتی ندارد هرچند در اتفاقات مجلس ششم و هفتم مسائلی پیش آمد که سجادی نیز کمی درگیر آن بود اما وی اعلام کرده که اشتباه کرده است و اکنون پشیمان است. همچنین وزیر پیشنهادی وزارت ورزش اعلام کرده که نمی‌خواهد ورزش را سیاسی کند.

فرماندار پیشین تهران عنوان کرد: موضوع دوم بحث تخصصی بودن است و خوشبختانه سجادی اشراف کاملی بر ورزش دارد و برنامه‌های خوبی را در این خصوص ارائه کرده اما در حوزه جوانان وی باید اهتمام بیشتری داشته باشد. در ارتباط با موضوعات شغلی و همچنین ازدواج جوانان نیز نیاز است تا یک مجموعه کار را در دست بگیرد و خود سجادی نیز گفته که باید در این خصوص نیز برنامه‌های جامعی ارائه کند.

طلا خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که سجادی رای اعتماد را از مجلس کسب کند و اگر مخالف جدی نداشته باشد احتمالا فردا (یک‌شنبه) به عنوان وزیر ورزش معرفی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با سجادی کابینه به سعادت میرسد.