چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰
۱

تلاش‌ حامیان‌دولت برای‌ رأی‌نیاوردن‌ سجادی

يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 324642
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حمایت فراکسیون اصولگرایان از رای‌آوری سجادی گفت: برخی طرفداران دولت به صراحت به دنبال رای نیاوردن آقای سجادی بودند.
به گزارش جهان، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره دلایل عدم رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: یکی از دلایل اصلی این اتفاق برخی ویژگی‌های آقای سجادی همچون عدم تسلط در حوزه جوانان بود.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظم اصولگرایان به وزیر پیشنهاد ورزش و جوانان رای داده بودند، گفت: من به عینه شاهد بودم که برخی از نمایندگان طرفدار رئیس جمهور و دولت در مجلس به صراحت از ابراز پشیمانی آقای سجادی درباره نقش‌آفرینی وی در مجلس ششم ابراز ناراحتی می‌کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین موافقان و طرفداران دولت در مجلس به دنبال راهنمایی مخالفان برای صحبت‌های موثرتر علیه آقای سجادی بودند.

کوچک زاده ادامه داد: چهره‌های شاخص فراکسیون اصولگرایان، همگی از رای آقای سجادی حمایت می‌کردند چرا که نگران بودند عدم رای آوری وی سبب ایجاد تشنج بین دولت و مجلس شود و همانگونه که شاهد بودید هیچکدام از منتقدین رئیس جمهور در دولت به عنوان مخالف آقای سجادی ثبت‌نام نکردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای کوچک زاده چطور نمایندگاه حامی دولت می توانند بر عدم رای آوردن یک وزیر تاثیر بگذارند ولی نتوانستند برای گرفتن رای اعتماد 2 نفر قبلی کاری انجام دهند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟