يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

قاضی‌پور از پاسخ وزیر نیرو قانع نشد

سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 323701
کمیسیون انرژی در جلسه امروز خود، سوال سه نماینده از وزیر نیرو را در دستور کار خود داشت.
به گزارش جهان، موسی موسوی، نماینده مردم لامرد و عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد بخش اول جلسه امروز کمیسیون انرژی گفت: بحث استفساریه در مورد اخذ عوارض آلایندگی که مورد اختلاف بین سازمان محیط زیست و سایر دستگاه‌ها بود یکی از موارد مورد بحث در جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی بود.

موسوی در توضیح موضوع استفساریه و بحث‌هایی که در این خصوص در کمیسیون انرژی صورت گرفت، گفت: طبق تبصره یک ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده صنایع آلاینده باید عوارض آلایندگی بپردازند، در این مورد بحثی مطرح شده است که آیا صنایع آلاینده‌یی که اقدام به بهسازی تجهیزات خود کرده‌اند هم ملزم به پرداخت عوارض آلایندگی هستند یا خیر؟

این عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که این کمیسیون در بررسی استفساریه مربوط به عوارض آلایندگی در قانون مالیات و ارزش افزوده کمیسیون فرعی بوده است، گفت: کمیسیون مصوب کرد که همه صنایعی که بالقوه آلاینده هستند چه بهینه سازی را انجام داده باشند، چه انجام نداده باشند مکلف به پرداخت عوارض آلایندگی خواهند بود.

در بخش دیگری از جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی، سوال از وزیر نیرو مطرح بود که در این مورد قاضی‌پور یکی از طراحان سوال به ایسنا گفت: یکی از سوالات مطرح شده از وزیر نیرو در مورد افزایش حق انشعاب برق بود که طراح سوال از پاسخ وزیر در این مورد قانع نشده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *