چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

آمریکا در حال مرگ تدریجی است

ذلت آمریکا با استمرار "مرگ بر آمریکا"
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 322869
امام جمعه مشهد با بیان اینکه سراوان پرده نمایشی از جنایات استکباری است گفت:‌ ۱۳ آبان پاسخ جنایات و جسارات آمریکا را می‌دهیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دقایقی پیش در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: در حادثه دلخراش سراوان که در این هفته رخ داد، شاهد شهادت ۱۴ مرزبان غیور در خط صفر مرزی سیستان و بلوچستان بودیم که ۱۱ خراسانی و ۴ نفر از اهالی این شهر مقدس بودند.

وی افزود: اگرچه سبب تاسف است که ما در جریان این حادثه تروریستی نیروهای مجاهد نظام را از دست دادیم و در واقع می‌توان گفت سرمایه عظیم را از دست دادیم، اما نکته قابل توجه که در جریان‌های رسانه‌ای مطرح نشد و کسی به آن توجه نکرد این بود که شهادت این ۱۴ عزیز در حادثه تروریستی سراوان با همه جانگدازی‌ آن‌ها، مظهر اقتدار نظام است.

شهدای سراوان، نماد غیرت و نشان از اقتدار نظام است

خطیب نماز جمعه مشهد مقدس با تاکید بر این مطلب که شهدای گرانقدر حادثه تروریستی سراوان نماد غیرت و مردانگی در قشر غیور مرزبان و همچنین نماد اقتدار نظام است، گفت: در کشورهای نظیر افغانستان و پاکستان توطئه‌های شیطانی استکبار سبب به خاک و خون کشیده شدن مردم بی‌گناه می‌شود اما در جمهوری اسلامی ایران که نقطه هدف همه عوامل استکبار است قدمی اجازه و جرات ندارند از خط صفر مرزی جلوتر بیایند و به همین دلیل دست به اقدامات ترویستی مرزی می‌زنند.

وی تصریح کرد: در عمق کشور این اقتدار نظام است که سبب اقتدار امنیت می‌شود، امروز دشمنان ما اجازه ورود به کشور را ندارند و از همین حیث در برنامه‌ها و توطئه‌های خود در ارتفاعات نوار مرزی به صورت ناشیانه کمین کرده و دست به اعمال تروریستی برای از بین بردن مرزبانان و جوانان ما می‌کنند و این نشان از آن داشته که آن‌ها توان اجرای این توطئه‌ها را در داخل کشور ندارند.

قدردانی آیت‌الله علم‌الهدی از دلاورمردی نیروی انتظامی

آیت‌الله علم الهدی با قدردانی از دلاورمردی و غیرت نیروی انتظامی برای صیانت از مرزها تصریح کرد: متاسفانه نعمت امنیت آن‌قدر مجهول بوده که ما به عمق آن اهمیت نمی‌دهیم و از همین رو ممکن است تلاش و غیرت و دلاوری نیروی انتظامی گاهی پیش چشم نیاید.

سراوان، پرده نمایشی از جنایات استکبار است

امام جمعه مشهد مقدس تاکید کرد: حادثه تروریسی سراوان به عنوان یک جنایت، پرده نمایشی از جنایت‌های استکباری بوده و آن‌طور که مشخص است ۴ کشور در آن نقش داشته‌اند.

وی تصریح کرد: باید بدانیم دشمنی ما با آمریکا تا زمان وجود اسلام و دین تمام شدنی نیست و برمبنای فرموده امام راحل "هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید" و این برای ما یک راهبرد است.

استیصال آمریکا نتیجه شعار "مرگ بر آمریکا" است

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: براداران و خواهران از روزی که در سال ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردیم تاکنون ۳۴ سال می‌گذرد و تمام ذلت و استیصال آمریکا نتیجه همین فریادها، شعارها و مرگ برآمریکا است.

آمریکا در حال مرگ تدریجی است/ ذلت آمریکا با استمرار مرگ بر آمریکا

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امام راحل(ره) فرمودند "مرگ بر آمریکا برای آمریکا مرگ می‌آورد" و این یعنی زمانی که این واژه را ما نگه داریم و به طور مستمر فریاد مرگ بر آمریکا را سردهیم، آمریکا می‌میرد و این در حالی است که در حال حاضر نیز آمریکا در مرگ تدریجی به سر می‌برد.

وی با طرح این سئوال که امروز کدام کشور آمریکا را دوست دارد، گفت: این نفرت از آمریکا در عرصه جهانی همه از برکات شعار مرگ بر آمریکا بوده و کسانی که می‌خواهند امروز شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند، کسانی هستند که تمامی پول، ثروت و مقام خود را در سایه آمریکا می‌بینند.

تا روزی که آمریکا مستکبر و مسلمان‌کش باشد، فریاد می‌زنیم "مرگ بر آمریکا"

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران استکبارستیز است، تصریح کرد: تا رزوی که آمریکا مستکبر، تروریست‌پرور و مسلمان‌کش باشد فریاد می‌زنیم مرگ بر آمریکا و این اصل استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران است، کسانی که از بدبختی خود به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند بدانند با حذف این شعار آنها حذف و ذلیل می‌شوند.

۱۳ آبان پاسخ جنایات و جسارات آمریکا را می‌دهیم

امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه ما در سیاست بین‌المللی حرف نخست را می‌زنیم تاکید کرد: امروز با تکیه به برکت اسلام مگر می‌شود مرگ بر آمریکا را حذف کرد، ۱۳ آبان امسال باید قوی‌تر و پرشورتر مرگ بر امریکا را سرداده و آمریکا را به ذلت و استیصاح بکشانیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:‌ از این رو ۱۳ آبان امسال باید قویتر و پرشورتر برگزار شود چرا که در هفته‌های اخیر با دو جسارت شیطانی آمریکا مواجه بودیم، یکی از آنها این است که بعد از موضع‌گیری‌های رئیس جمهور در برابر آمریکا و غرب، اوباما گزینه نظامی را ارائه داد و دیگر آنکه توهین بی‌ادبانه و بی‌شرمانه معاون اول آمریکا یعنی شرمن که ادعا کرده فریبکاری در ژنتیک و وراثت ایرانیان وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *