شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

چه کسانی به فیلم‌ها پروانه ساخت می‌دهند؟

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۱۴
کد مطلب: 321513
جمال شورجه، مجید رضابالا، حسین کرمی، اکبر نبوی، محمدباقر قهرمانی، همایون اسعدیان و منوچهر شاهسواری 7 عضو شورای پروانه ساخت هستند که در مدیریت حجت‌الله ایوبی به فیلم‌نامه‌ها پروانه ساخت می‌دهند.
چه کسانی به فیلم‌ها پروانه ساخت می‌دهند؟
به گزارش جهان، در حالی جلسه شورای پروانه ساخت  در وزارت ارشاد برگزار شد که دو نماینده خانه سینما که از سوی حجت‌الله ایوبی به عنوان نمایندگان صنوف شناخته‌ شده‌اند نیز در جلسه حضور داشتند.
 
براساس این گزارش، جمال شورجه، مجید رضابالا، حسین کرمی، اکبر نبوی، محمدباقر قهرمانی، همایون اسعدیان و منوچهر شاهسواری 7  عضوی هستند که فیلمنامه‌های سینمایی را مورد بررسی قرار داده و در نهایت برای آنها پروانه ساخت صادر می‌کنند.
 
به گزارش فارس، در حال حاضر مدیر کل نظارت و ارزشیابی هنوز معرفی نشده است و تا زمان معرفی این مدیر، محمد احسانی به عنوان معاونت آثار و سرپرست فعالیت‌ها در جلسات شورای پروانه ساخت حضور پیدا می کند.
 
از بین نفرات عضو شورای پروانه ساخت،؛ جمال شورجه در مدیریت شمقدری نیز در این شورا حضور داشته و  مجید رضابالا، حسین کرمی و محمدباقر قهرمانی در شورای پروانه نمایش نیز حضور دارند.
 
اکبر نبوی نیز در دوره‌های گذشته حضور در این شورا را تجربه کرده و  همایون اسعدیان و منوچهر شاهسواری به عنوان نمایندگان خانه سینما در این جمع حضور خواهند داشت.طبق آئین نامه شورای پروانه ساخت، اعضای این شورا حداکثر تا 9 نفر می‌توانند معرفی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *