چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
۱

عضو بازداشتی مشارکت، معاون نجفی شد

يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب: 319288
سعید شیرکوند، یکی از اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی که در تیرماه سال 88 از سوی دستگاه های امنیتی کشور بازدداشت شده بود، در حکمی از سوی محمد علی نجفی به عنوان معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از گفتارنیوز، سعید شیرکوند که استادیار دانشگاه تهران است، در دولت خاتمی نیز به عنوان معاون وزیر اقتصاد مشغول به فعالیت بود.

در حکم معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، برای شیرکوند آمده است: "نظر به شايستگي، تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي ، به موجب اين حکم به سمت "معاون برنامه ريزي و سرمايه  گذاري" سازمان منصوب مي شويد."

لازم به ذکر است که  شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی، از احزاب سیاسی بود که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اعضایش بازدداشت و این عضو منحل اعلام شد.

هر چند به کارگیری مدیران با سابقه بازداشت در دولت دهم و از سوی احمدی نژاد  ـ با انتصاب محمدشریف ملک زاده به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی ـ رایج شده بود، اما گویا برخی از معاونان رئیس دولت جدید نیز قصد دارند، رویه‌های دولت قبلی را  همچنان ادامه دهند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
Iran, Islamic Republic of
بازداشت براساس اتهام وارده صورت میگیرد ودر صورت برائت ازسوی دادگاه مشکلی برای فرد بازداشت شده وجود ندارد ودرواقع رفع اتهام شده است