جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۲

وقتی پول نفت شاباش رقاصه‌ها می‌شود!

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب: 318542
آیا این شاهزاده سعودی این پول را به سختی بدست آورده یا بخشی از درآمد نفتی ملت سعودی است که به دست این عضو آل سعود افتاده تا این چنین آن را به هدر بدهد؟!
به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین، عربستان سعودی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان نفت در جهان به شمار می رود اما به رغم این همه ثروتی که از فروش نفت حاصل می شود، نزدیک به 40 درصد از جمعیت این کشور زیر خط فقر زندگی می کنند.
 
شاید با شنیدن چنین آماری در مورد خط فقر در عربستان، هر انسانی متعجب شود اما هنگامی که به رسوایی های اخلاقی، مالی و غیره شاهزادگان آل سعود نگاه می کند، متوجه می شود که نه تنها این آمار درست است، بلکه شاید تعداد شهروندان عربستانی که زیر خط فقر زندگی می کنند بیش از این حرف ها باشد اما پنهان مانده است.
 
در این مطلب به یکی از رسوائی های اخلاقی و مالی یکی از شاهزادگان آل سعود اشاره می شود تا اولا چهره واقعی این خاندان فاسد بیش از پیش برملا شود و ثانیا مشخص شود که چرا به رغم این همه درآمد عربستان، اما هنوز بیش از 40 درصد از جمعیت عربستان زیر خط فقر زندگی می کنند.
 
آیا این شاهزاده سعودی این پول را به سختی بدست آورده یا بخشی از درآمد نفتی ملت سعودی است که به دست این عضو آل سعود افتاده تا این چنین آن را به هدر بدهد؟!
 
از سوی دیگر این پرسش مطرح می شود که آیا حضور این شاهزاده در محفل رقص اقدامی حلال بوده که هیچ یک از مفتی های وهابی به آن اعتراض نکرده اند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *