يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۲

کمپین آمریکایی علیه سفر روحانی+عکس

سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 315484
"گروه اتحاد علیه ایران هسته‌ای" (United Against Nuclear Iran) که در سال‌های گذشته همزمان با حضور محمود احمدي‌نژاد، رئیس جمهور سابق کشورمان به تبلیغات علیه ایران دست می‌زد، امسال نیز به تبلیغات علیه حضور دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوري اسلامي ایران در آمریکا پرداخته است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، "گروه اتحاد علیه ایران هسته‌ای" (United Against Nuclear Iran) که در سال‌های گذشته همزمان با حضور محمود احمدي‌نژاد، رئیس جمهور سابق کشورمان به تبلیغات علیه ایران دست می‌زد، امسال نیز به تبلیغات علیه حضور دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوري اسلامي ایران در آمریکا پرداخته است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000315/n00315484-t.jpg

هدف این گروه فشار که در نیویورک حضور دارد، تشدید تحریم‌ها علیه ایران از طریق اقدامات فراقانونی، تهدید و تطمیع است. این گروه با تبلیغات محیطی و رسانه‌ای، مراکز مختلف سیاسی و اقتصادی که با ایران مراوده دارند را تهدید و ترغیب به قطع ارتباط با جمهوی اسلامی ایران می‌کند.

در این تبلیغات از مخاطبان خواسته شده تا طی تماس با هتل محل اقامت رئیس جمهور ایران از این هتل درخواست کنند تا پذیرای رئیس جمهور ایران نباشد.

همچنین در بخش دیگری از سایت این گروه بخش دیگری تحت عنوان "روحانی در کلام خودش" وجود دارد که شامل بخش‌هایی از جملات رئیس‌جمهور ایران درمورد برنامه هسته‌ای به‌ویژه غنی سازی اورانیوم، رژیم صهیونیستی، مسائل سوریه و حزب الله است که به صورت تقطیع‌شده منتشر شده است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000315/nf00315484-1.jpg
تقطيع عبارات رئيس‌جمهور درباره کامل‌شدن چرخه سوخت هسته‌اي ايران

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000315/nf00315484-2.jpg
متن بيانيه خطاب به هتل محل اقامت روحاني براي عدم پذيرش وي

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000315/nf00315484-3.jpg
متن نامه کمپين اتحاد عليه ايران هسته‌اي خطاب به مدير هتل محل اقامت روحاني
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *