يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۳

اکرمی: هیات امنا به دلخواه خودش عمل کرد

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 315128
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: هیات امنای دانشگاه آزاد به دلخواه خودش رییس دانشگاه راتغییر داده است.
به گزارش جهان، سید رضا اکرمی در گفت و گو با "ندای انقلاب" در خصوص تغییرات ناگهانی در ریاست دانشگاه آزاد و رسانه های وابسته به آن از سوی هیات امنا و روی کار آمدن فتنه گران گفت: در کشور متاسفانه شاهد یک رویدادهایی هستیم که گاهی صحیح و درست است و گاهی هم نادرست.

وی با بیان اینکه تغییر در جامعه امری طبیعی است، تصریح کرد: معمولا با تغییر رییس جمهور گاهی تغییراتی صورت می گیرد که طبیعی و بعضا غیر طبیعی است.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: ۲ سال پیش شاهد تغییراتی در دانشگاه آزاد بودیم که اگر آن امری طبیعی بوده پس تغییرات امروز هم طبیعی است و اگر آن غیر طبیعی بوده تغییرات امروز هم غیر طبیعی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که هیات امنای دانشگاه آزاد در ۲ سال پیش خواستار تغییرات بودن ولی تغییرات کنونی نشان از فشارهای آیت الله هاشمی رفسنجانی و توفیقی بوده است، آیاروی کار آمدن برخی فتنه گران و این گونه فشارها توجیهی دارد؟ خاطرنشان کرد: هیات امنای دانشگاه آزاد به دلخواه خودش رییس دانشگاه راتغییر داده و هیچ ربطی به رییس جمهور ندارد، مرا وارد کوچه های تاریک نکنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این فقط خواست هاشمی و خانواده اش بود و هاشمی هم هر روز به هیئت امنا فشار آورد. تا اینکه هاشمی خانوادگی به مراد دلشان رسیدند هر چه هاشمی از فتنه گران حمایت می کند ریزش طرفدارانش بیشتر می شود و روزی می شود مانند منتظری دیگر چندان کسی به او اهمیت نمی دهد و سرانجام به دست فراموشی سپرده می شود. منتظری هم قبل از انقلاب در زندان شاه بود. اخر سرنوشت را همگان دیدند.
تمامی کسانی که در این دولت فعالیت می کنند کسانی هستند که فتنه 88 را بوجود آورده بودند و دل اسرائیل و امریکا و... را شاد نمودند و دل ملت و رهبر عزیزمان را غمین کردند. صبر ملت زیاد است ولی صبر فتنه گران صفر می باشد.
Iran, Islamic Republic of
به دلخواه هاشمی عوض شد!!!
دلیلی از این قویتر برای برکناری دانشجو وجود ندارد. البته به خواست و دلخواه هاشمی، مملکت هزینه های زیادی داده است. از جمله وقایع سال 88
ان‌شاءالله هاشمی روزی جواب خواسته های دلش را خواهد داد. چه این دنیا و چه در محضر خداوند متعال!