شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

نظر رفیق دوست درباره "نرمش قهرمانانه"

جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 314396
اولین رئیس سپاه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نرمش قهرمانانه موجب تمکین دشمن در مقابل خواسته های ایران می شود، گفت: در مقابل خواسته های دشمنان برای مذاکره با ایران آماده مذاکره شدن یعنی "نرمش" و چگونه مذاکره کردن می شود "قهرمانانه".

به گزارش جهان، محسن رفیق دوست، در گفتگو با مهر در تعریف "نرمش قهرمانانه" گفت: ملت ایران به همراه رهبرشان در ۳۴ پیش انقلاب کردند که به حرکت و راهشان ایمان داشتند و موفق هم بودند و امروز به عنوان الگویی برای دیگر کشورها مطرح هستند بنابراین چنین کشوری از هیچ قدرتی نمی هراسد و می تواند در برابر همه توطئه های انان ایستادگی و مقاومت کند همچنان که انقلاب اسلامی ایران در این سالها در برابر هر نوع دشمنی مقاومت کرده است.

این فعال سیاسی اصولگرا، با اشاره به درخواست کشورهای غربی برای مذاکره با ایران، گفت: دشمنان نظام با وجود توطئه هایی که برعلیه کشورمان دارند اما در عین حال گفته اند که آماده مذاکره با ایران هستند و اینکه ما آماده باشیم با آنان مذاکره کنیم این می شود "نرمش" و این موضوع که چگونه مذاکره کنیم مربوط به مفهوم "قهرمانانه"می شود.

اولین وزیر سپاه، افزود: امروز در روزنامه ها مطلبی خوانده ام که آمریکا اعلام کرده است بدون هیچ امتیازی و با تکریم ملت ایران حاضر به مذاکره است و نتیجه این نرمش قهرمانانه تمکین دشمن در مقابل خواسته های ایران است. رفیق دوست در پاسخ به این سوال که الزامات این "نرمش قهرمانانه"چیست؟ گفت: برای اجرای این سیاست یک الزام بیشتر وجود ندارد و آن وحدت کلمه و پشت سر رهبری قرار گرفتن است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه دانستند و این وحدت کلمه بوده که نظام را حفظ کرده است؛ بنابراین با پشت سر رهبری قرار گرفتن می توان به اهداف عالیه نظام و انقلاب رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *