جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

آغاز دوره مجازی مستندسازی «سفیر فیلم»

چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 314064
مرکز مستندسازی سفیر با فعال سازی بخش آموزش مجازی در سایت این موسسه، مطالب آموزشی در شاخه‌های مختلف مستندسازی و سینما را به مخاطبان ارائه می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مرکز مستندسازی سفیر بخش آموزش را در سایت خود فعال کرد. از این پس مطالب آموزشی برای استفاده مخاطبان در شاخه‌های مختلف مستندسازی و سینما و در قالب مطالبی با سیر مشخص، در سایت سفیرفیلم منتشر می‌گردد.

هم اکنون جزوه درس اول دوره مجازی آموزش سفیر فیلم با عنوان « تکنیک‌های تصویربرداری و عکاسی» بر روی صفحه وب این مرکز قرار گرفته است. در سایت اینترنتی مرکز سفیر فیلم آمده است:

یکی از رسالت‌های موسسۀ سفیرفیلم پژوهش در حوزۀ تخصصی سینما و مستند و آموزش منابع علمی حاصل شده از این پژوهش‌هاست. در همین راستا زین پس مطالب گردآوری‌شده و تولیدشده آموزشی معاونت آموزش این موسسه برای استفاده مخاطبان در شاخه‌های مختلف مستندسازی و سینما و در قالب مطالبی با سیر مشخص، در سایت سفیرفیلم منتشر می‌گردد.

به همین منظور ابتدا از مباحث مقدماتی تصویربرداری شروع می‌کنیم، سیر مطالبی که از خطوط یک سوم در کادربندی شروع می‌شود و با لیدروم و هدروم ادامه می‌یابد و در انتها به بحث راجع به انواع نماها می‌پردازد.

سیرهای دیگری نیز در حوزه‌های فنِ مصاحبه، فنِ تصویربرداری، دکوپاژ، تدوین و فیلمنامه‌نویسی در حال آماده‌سازی است که در آینده نه چندان دور در بخش آموزش سایت سفیرفیلم ارائه می‌شود. باشد که این مطالب مفید واقع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *