يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

مجلس‌هفتم همسرشهیدسعیدی برگزارشد

پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 312528
مراسم هفتمین روز درگذشت همسر آیت الله سعیدی چهارشنبه‌شب در حسینیه شهدا قم برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در این مراسم آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری امام جمعه قم و مدیر حوزه های علمیه، آیت‌الله نمازی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله علوی بروجردی، استاندار قم و جمع کثیری از مسئولان استانی، طلاب و مردم قم حضور داشتند.

آیت‌الله رضا استادی، امام جمعه قم در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به خدمات گسترده و قابل توجه شهید سعیدی در دوران مبارزات، اظهار کرد: این بانو در تمام خدماتی که شهید سعیدی قبل از شهادت در راه اسلام و انقلاب انجام داده است نقش دارد و بعد از شهادت ایشان نیز با تربیت فرزندان صالح به وظیفه خود عمل کرد.

وی با تأکید بر اینکه این بانو مورد لطف خداوند بوده است، ادامه داد: همسر آیت‌الله سعیدی در کمک به اسلام و دین خدا تاثیرگذار بوده است و فرزندان ایشان نیز اهل علم و خدمت به مردم هستند.

شایان ذکر است بانو خدیجه طباطبایی همسر شهید آیت‌الله سعیدی و والده امام جمعه قم سه‌شنبه هفته گذشته پس از سپری کردن یک دوره بیماری در بیمارستان شهید بهشتی قم دار فانی را وداع گفت.

پیکر این مرحوم عصر چهارشنبه هفته گذشته با حضور گسترده مردم قم از مسجد امام حسن عسگری (ع) تا حرم حضرت معصومه(س) تشییع شد و پس از اقامه نماز برای خاکسپاری به گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر منتقل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *