يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

دستورروحاني‌براي‌ارسال‌کمک‌غذایی به‌سوریه

سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 312244
ما نمی توانیم ببینیم کشور اسلامی دچار بحران و برای تهیه نانش دچار مشکل است و دست روی دست بگذاریم.
به گزارش جهان، حسن روحانی در بیست و دومین گردهمایی ائمه جماعت سراسر کشور که صبح امروز در مجتمع آدینه تهران برگزار شد افزود: برای کمک های نوع دوستانه به مردم سوریه به خصوص در زمینه مواد غذایی و آرد در سوریه علیرغم اینکه مشکل داشتیم دیروز به بخش های مختلف دستورهای لازم را دادم چون ما نمی توانیم ببینیم کشور اسلامی دچار بحران و برای تهیه نانش دچار مشکل است و دست روی دست بگذاریم. انسان های مظلوم و مسلمان گرفتار هستند که باید به کمک آنها بشتابیم.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش ما در این است که جنگی در منطقه اتفاق نیفتد گفت: با شیوه هایی که کشورهای مختلف دنبال می کنند این امید در روزهای اخیر کمی تقویت شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: اگر جنگی اتفاق بیفتد هزینه بسیار بالایی برای جنگ طلبان دارد که باید بپردازند و بی تردید افکار عمومی جهان با این جنگ مخالف است و شما دیدید که نزدیک ترین متحد آمریکا یعنی انگلیس نتوانست از پارلمانش برای جنگ به سوریه رای بگیرد و این مخالفت به دلیل دلسوزی برای دولت و مردم سوریه نیست بلکه بیشترین ضرر را جنگ طلبان و دوستان آنها در منطقه متحمل خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *