شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۸
۶

حمایت روحانی از شهردارشدن قالیباف/ قسم چهار ورزشکار شورا

شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب: 309850
قرار است در دولت یازدهم اداره منابع طبیعی و مراتع و جنگل ها از وزارت جهاد جدا شده و با ادغام در محیط زیست، به صورت معاونت زیر نظر رئیس جمهور اداره شوند.
حمایت روحانی از شهردارشدن قالیباف/ قسم چهار ورزشکار شورا
به گزارش جهان، مشرق نوشت:
حضور اکبر ترکان مشاور ارشد حسن روحانی در جلسه شورای شهر تهران و دفاع از عملکرد قالیباف و بی نظیر خواندن قدرت اجرایی وی باعث شده تا گزینه های مطرح اصلاح طلبان از تلاش برای شهردار شدن کناره گیری کنند.

اعضای شورای شهر تهران حضور ترکان در جلسه شورا را پیام حمایت روحانی از قالیباف خواندند.

ترکان همچنین در این جلسه گفت: "قالیباف دوست صمیمی بنده است که از سالها پیش وی را می‌شناسم. عملکرد وی مثبت و قابل دفاع است ضمن اینکه وی در اجرای پروژه‌های عمرانی بی‌نظیر بوده است. قالیباف در مدیریت و اجرای پروژه‌های مختلف با قدرت در تهران کار خود را شروع و به اتمام رسانده است که این یکی از شاخص‌های مهم محسوب می‌شود. بنده زمانی که استاندار ایلام بودم، قالیباف با سن 18 سالگی فرمانده تیپ بود که از همان موقع با وی آشنا بودم."

بر اساس این گزارش، در دیدار حسن روحانی و قالیباف ، به وی پیشنهاد می شود مسوولیت معاونت محیط زیست و منابع طبیعی و جنگل ها را بپذیرد که قالیباف ضمن رد این پیشنهاد تاکید می کند خدمت به مردم در شهرداری تهران برای او اولویت دارد.

گفته می شود قرار است در دولت یازدهم اداره منابع طبیعی و مراتع و جنگل ها از وزارت جهاد جدا شده و با ادغام در محیط زیست، به صورت معاونت زیر نظر رئیس جمهور اداره شوند.

مشرق همچنین نوشت: چهار ورزشکار شورای شهر تهران آقایان حسین رضازاده، هادی ساعی، عباس جدیدی و علیرضا دبیر با یکدیگر هم قسم شده اند بدون توجه به همه فشارها و تهدیدها و تطمیع ها، در انتخاب شهردار تهران از محمد باقر قالیباف حمایت کرده و رای خود را برای شهردار شدن وی به صندوق بیندازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا" باعث تاسفه اگر آقای قالیباف را که در سمت شهردار تهران اینقدر موفق بوده را بدون دلیل عوض کرد....
United States
کجا موفق بوده!!! من نمیگم آقازاده معروف شهردار شود ولی آقای قالیباف شهردار سیاسی کاری بودند.
متاسفانه برخی ها ذهن خوانی می کنند و می گویند خدمات قالیباف با نیت تبلیف ریاست جمهوری بوده است.
خدا به نیات آگاه است.
اما همان آنها نیز معترف هستند که قالیباف مدیر کارآمد و توانایی بوده.
البته اعتقاد دارم شهردار باید با اجماع همه اعضاء انتخاب شود.
گور بابای اوباما،بوش،قذافی،مبارک و صدام
چه ربطی داشت؟!!!
Iran, Islamic Republic of
آفرين به ورزشكاراي غير سياسي
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه برادران اصولگرا! به تدریج پیروان واقعی گفتمان اصلی انقلاب و مقاومت از صف معامله گران با مافیای بهرمان مشخص تر می شود. مبارکت باشد آقای قالیباف! فقط آمدی رای مومنین به انقلاب را بشکنی.