دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

واردات نفت ژاپن از ایران بازهم افزایش یافت

جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 309734
وزارت تجارت و صنعت ژاپن اعلام کرد که واردات نفت توکیو از ایران در ماه جولای امسال نسبت به ماه گذشته ۳۸.۳ درصد افزایش یافته و به روزانه ۱۷۲ هزار و ۴۷ بشکه در روز رسیده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، وزارت تجارت و صنعت ژاپن اعلام کرد: واردات نفت این کشور از ایران در ماه جولای ۲۰۱۳ (تیر ۹۲) به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و به ۸۴۷ هزار و ۹۵۱ کیلولیتر رسیده است.

به گزارش رویترز، توکیو در ماه جولای امسال، نخستین ماه سال دوم اجرای تحریم های نفتی غرب علیه ایران، روزانه ۱۷۲ هزار و۴۷ بشکه نفت از ایران وارد کرده است که نسبت به ماه گذشته ۳۸.۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

اتحادیه اروپا از جولای سال گذشته میلادی، تحریم ها نفتی علیه ایران را به اجرا گذاشت و بر اساس آن تمام شرکت های ارائه دهند خدمات بیمه به نفتکش ها از ارائه این خدمات به محموله های نفتی ایران منع شدند، ژاپن نیز در جولای سال ۲۰۱۲به علت مشکلات بیمه ای برای نخستین بار از سال ۱۹۸۱ (پس از ۳۱ سال) از ایران هیچ نفتی خریداری نکرد.

واردات نفت ژاپن از ایران در ماه گذشته برای سومین ماه متوالی افزایش یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *