شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱

معاون اداري مالي وزارت علوم برکنار شد

چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 309375
معاون سابق مالی، اداری وزارت علوم با اشاره به انتشار اخباری در خصوص استعفایش از این سمت گفت: من استعفا ندادم، بلکه برکنار شدم و ساعتی پیش نیز معاونت اداری و مالی را به امید تحویل داده‌ام
بهگزارش جهان، علی‌اکبر متکان معاون مالی، اداری سابق وزارت علوم در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به انتشار اخباری در خصوص استعفایش از این سمت و معرفی فرد جدید از سوی سرپرست وزارت علوم گفت: بنده بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند صحنه ترک نشود و به دولت جدید کمک شود، کارم را در وزارت علوم ادامه دادم و استعفایی را به آقای توفیقی عرضه نداشتم.

وی افزود: هفته گذشته که در مشهد بودم از دفتر کارم با من تماس گرفته شد که قرار است کسی جای شما به معاونت معرفی شود که البته آن روز کسی به معاونت معرفی نشد و اختیارات مالی به من تنفیذ شد.

متکان با اشاره به جلسه‌ روز گذشته خود با توفیقی تصریح کرد: صبح روز گذشته سرپرست وزارت علوم در جلسه‌ای محترمانه به من اعلام کرد که قصد تغییراتی را در این زمینه دارد و قرار شد تا معرفی فرد جدید و صدور حکم بنده به فعالیت خود ادامه دهم.

معاون مالی، اداری سابق وزارت علوم با تاکید بر اینکه بنده با آقای توفیقی از ۲ نگاه متفاوت سیاسی هستیم، گفت: مسلم است که من و ایشان از دو دیدگاه مختلف سیاسی هستیم و این گونه تغییرات مسئله‌ای طبیعی است و ما برای انجام فرمایشات مقام معظم رهبری با دولت جدید همکاری کردیم.

وی افزود: یک ساعت پیش معاونت جدید اداری مالی وزارت علوم با حکم به بنده معرفی شد و در جلسه‌ای با حضور من رسما امور این معاونت به وی تحویل داده شد، اما بنده استعفایی ندادم.

متکان در انتها با بیان اینکه مسئول در نظام اسلامی باید از مسائل شخصی خود همواره عبور کند، گفت: ما باید همواره در فکر اعتلای نظام و تابع ولی امر باشیم و تجربه نشان داده است که تبعیت از ولایت فقیه عافیت دنیا و آخرت را برای خود به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بنده به عنوان استاد دانشگاه شهید بهشتی همچنان فعالیت خود را در عرصه علم و دانش ادامه می‌دهم.

بر اساس این گزارش شب گذشته محمدحسین امید رئیس پردیس ارس دانشگاه تهران به عنوان معاونت اداری مالی جدید وزارت علوم از سوی سرپرست این وزارتخانه معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *