جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۲

متن حکم روحانی برای ریاست صالحی

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب: 306800
با حکم دکتر روحانی رئیس‌جمهور دکتر علی‌اکبر صالحی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در متن حکم رئیس جمهور برای دکتر علی اکبر صالحی آمده است:بر اساس اصل ۱۲۴ قانون اساسی و با عنایت به مراتب تعهد، سوابق علمی، مدیریت موفق اجرایی ،توانایی های بین المللی وشایستگی های اخلاقی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان انرژی اتمی منصوب می نمایم .

دکتر روحانی در این حکم برای دکتر صالحی ابراز امیدواری کرده است ،با عنایات الهی وهمکاری نخبگان علمی وواحدهای ذی ربط در خدمت به ملت شریف ایران ونظام جمهوری اسلامی ایران و رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی ومنشور اخلاقی دولت تدبیر وامید موفق باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
ضمن احترام به شخص دکتر صالحی و تبریک این سمت به ایشان و ارزوی توفیق بیشتر از پیش برای ایشان. به عنوان یک جوان ایرانی از ریاست جمهوری کشورم جناب اقای روحانی پرسشی دارم
اقای روحانی شما فرمودیدکه با کلید امده اید نه با داس. فرمودید مدیران را اتوبوسی تغییر نمیدهید. فرمودید به تخصصها ارزش خواهید گذاشت. حال سئوال من از شما این است که ایا جناب اقای حسن عباسی که از دانشمندان شهیر و به نام انرژی هسته ای هستند و علم ایشان خار چشم دشمنان بود تا حدی که ایشان همزمان با شهید گرانقدر دکتر شهریاری در یک روز ترور میشوند و سایر سوابق ایشان که یقینا حضرتعالی بیش از اینجانب میدانید و لزومی به ذکر ان در اینجا نیست ایا تخصصشان برای تصدی پست ریاست سازمان انرژی اتمی کافی نبود؟؟؟؟؟ ایا به صرف انتصاب توسط اقای احمدی نژاد نظام باید از خدمات ایشان محروم گردد؟؟؟؟ شما خوب میدانید که تخصص ایشان تا چه حدی بالاست و به جد میتوان گفت انتصاب ایشان از جمله انتصابهای علمی بوده. ایا راهبری یک متخصص با این این توان علمی بالا نمیتوانست سازمان را بهتر اداره کند؟ امیدوارم با توجه به شعارهای انتخاباتی اقای رییس جمهور
دوستان ایشان به دلیل پرسش اینجانب را با سیل توهین روبرو ننمایند. این فقط یک سئوال یک جوان این کشور از رییس جمهور خود است و نه چیز دیگری.
Iran, Islamic Republic of
مدیریت موفق اجرایی ؟!!!