چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

مجلس کشتار امروز مصر را محکوم کرد

چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب: 306224
نائب رئیس مجلس طی سخنانی در پایان جلسه علنی امروز، کشتار مردم مصر توسط ارتش این کشور را محکوم کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که بخش پایانی جلسه علنی را بر عهده داشت، طی سخنانی با اشاره به اقدام امروز ارتش مصر در سرکوب عده زیادی از مردم این کشور را محکوم کرد.

وی افزود: ارتش مصر که تحت نظر آمریکا مدعی برقراری دموکراسی بوده و ادعا می‌کرد که بنا به درخواست مردم مصر اقدام به برکناری دولت متخب کرده است، اکنون باید پاسخ بدهد که آیا دموکراسی باید این طور ترجمه شود؟

نائب رئیس مجلس تصریح کرد: ما به شدت این رفتار سبعانه ارتش مصر تحت حمایت‌های آمریکا را محکوم کرده و قاطعانه می‌خواهیم که دست از کشتار مردم بردارند و اجازه بدهند که حکومت دموکراتیک در این کشور کار خودش را انجام بدهد؛ مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت نیز گوش خود را کر نکرده و چشم خود را نبندند و از حقوق مردم مسلمان و مظلوم مصر دفاع کنند.

نمایندگان مجلس نیز در خلال سخنرانی باهنر، با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از این سخنان نائب رئیس مجلس حمایت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *